دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد:

جهاد تبیین اصلی‌ترین رسالت روابط عمومی‌ است

جهاد تبیین اصلی‌ترین رسالت روابط عمومی‌ است
داریوش جاوید گفت: جهاد تبیین اصلی‌ترین رسالت روابط عمومی‌ بوده و دشمن دنبال تزریق ناامیدی و یأس در اقشار مختلف به ویژه قشر دانشگاهی است.
کد خبر : 862378

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، داریوش جاوید معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی در نشست شورای هم‌اندیشی مدیران کل روابط عمومی مراکز استان‌ دانشگاه آزاد اسلامی گفت: با توجه به شرایط روز کشور، جهاد تبیین اصلی‌ترین رسالت روابط عمومی‌ است. دشمن به دنبال تزریق ناامیدی و یأس در اقشار مختلف به‌خصوص قشر دانشگاهی است.

وی افزود: تبیین بخشنامه‌ها، طرح‌ها و اقدامات دانشگاه یکی از مهم‌ترین انتظارات ما از همکاران روابط عمومی است. نقش آموزشیار، پژوهشیار درباره انضباط آموزشی، پژوهشی و مالی نیازمند تبیین برای جامعه دانشجویان، کارکنان و استادان است.

معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی تأکید کرد: دانشگاه آزاد اسلامی توانست با وجود شیوع بیماری کرونا، کاهش هرم جمعیت، افزایش مراکز آموزش عالی از تلاطم‌های سخت عبور کند و تعداد دانشجویان خود را از ۸۰۰هزار در سال ۹۷ به بیش از یک‌میلیون و دویست هزار دانشجو در مهرماه گذشته برساند.

جاوید عنوان کرد: روابط عمومی باید بتواند مسئولان دانشگاه را پاسخگوی عملکرد خود کند تا از این طریق هم شبهات مطرح شده در فضای رسانه‌ای رفع شود و هم کارکنان و استادان از جزئیات مسائل آگاه شوند.

وی تشریح کرد: سامانه گوش‌سپاری اجتماعی می‌تواند با احصا نظرات و سوالات از سه قشر دانشجو، کارکنان و استادان به ما در جهت پاسخگویی و حل مشکلات در دانشگاه کمک کند.

جاوید متذکر شد: امروز سرمایه‌گذاری و مولدسازی، فناوری، دانش‌پذیری و شهریه دانشجویی محورهای درآمدزایی دانشگاه است درحالی که در گذشته صرفاً تکیه دانشگاه بر شهریه بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب