دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
وزیر صنعت،‌معدن و تجارت خبر داد

بسته حمایت از صادرات غیرنفتی به زودی ابلاغ می‌شود

وزیر صنعت،‌ معدن و تجارت با اشاره به اقداماتی که در طول یکسال گذشته برای تهیه و تدوین بسته حمایت از صادرات غیرنفتی انجام شده است، گفت:‌ با تاکیدات ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی دستورالعمل این بسته تهیه شده که پس از امضاء دستگاه‌های ذی‌ربط به زودی ابلاغ خواهد شد.
کد خبر : 86235

به گزارش گروه اقتصادی آنا به نقل از شاتا، محمدرضا نعمت‌زاده در پایان همایش تبیین برنامه‌های ابلاغی ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در بخش صنعت،‌ معدن و‌ تجارت عنوان کرد: متاسفانه ردیف جوایز صادرات در سال‌های گذشته از بودجه سالیانه حذف شد که با تلاش فراوان ردیف بودجه خاص در سال 95 در نظر گرفته شد و 200 میلیارد تومان تامین اعتبار شده که از این میزان 50 میلیارد تومان تخصیص پیدا کرده است.


وی به موضوعات مختلفی که از سوی استانداران،‌ مسئولان دستگاه‌ها مرتبط و روسای سازمان‌های صنعت،‌ معدن و تجارت استان‌ها که در جلسه حاضر بودند پاسخ داد و ضمن تبیین اقدامات ‌به تبادل نظر و بررسی مسائل و مشکلات پرداخت.


نعمت‌زاده به تهیه برنامه راهبردی صنایع دریایی کشور نیز اشاره و اظهار کرد: بیش از یک‌سال است که در تلاشیم تا برنامه راهبردی صنایع دریایی کشور را به صورت جامع و مناسب تهیه کنیم که درحال بازنگری نهایی هستیم تا بتوانیم از طریق آن چشم‌انداز ده ساله کشور را در این صنعت ترسیم کنیم.


وزیر صنعت،‌ معدن و تجارت ضرورت مبارزه با قاچاق را حائز اهمیت خواند و گفت: در این راستا نیز جلسات مختلفی با دستگاه‌های مرتبط داشته‌ایم و بدین منظور جلسه‌ای با معاون اول رئیس‌جمهور در نظر گرفته شده است تا پیشنهادات خود را در این زمینه ارائه کنیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته