دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 مرداد 1402 - 13:39
در گفت‌وگو با آنا تأکید شد؛

لزوم همکاری بیشتر دولت و مجلس برای تحقق شعار سال

لزوم همکاری بیشتر دولت و مجلس برای تحقق شعار سال
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: تیم اقتصادی دولت و مجلس باید درک درستی از وضعیت کشور داشته باشند و شعار «کاهش تورم و رشد تولید» را محقق کنند.
کد خبر : 862330

علی بابایی کارنامی نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره پیشنهاد رئیس قوه قضائیه مبنی براینکه دولت و مجلس گزارشی از عملکرد خود برای تحقق «شعار سال» ارائه دهند، گفت: قوای سه گانه برای تحقق شعار سال هیچ اقدامی را با هماهنگی یکدیگر انجام نداده‌اند و هر کدام از آن‌ها در تلاش بودند تا به صورت موازی این مهم انجام شود.

وی افزود: تاکید مقام معظم رهبری، تحقق شعار سال با همراهی همه ارکان‌حکومت است، تفاهم و همکاری مجلس و دولت می‌تواند به تنهایی نیمی از شعار سال را تحقق ببخشد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه تفاهم در بعد اقتصادی شعار سال، میان مجلس و دولت وجود ندارد و برخی از افراد هم می‌خواهند شرایط به همین شکل باشد، تاکید کرد: تیم اقتصادی دولت و مجلس باید درک درستی از وضعیت اقتصادی کشور داشته باشند و شعار سال را که کاهش تورم و افزایش تولید است را محقق کنند.

بابایی کارنامی گفت: دولت باید برای تحقق شعار سال تلاش کند و در هر کجا که به مشکلی برخورد می‌کند می‌توانند از مجلس کمک بگیرد، اما باید به این نکته هم توجه شود که کمک به دولت به این معنا نیست که مجلس کم کاری برخی را نادیده بگیرد. برای ایجاد توسعه پایدار در کشور باید تفاهم میان قوای سه گانه افزایش پیدا کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته