دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 مرداد 1402 - 11:22
حجت‌الاسلام ادیانی:

اقتدار انتظامی باید به نحوی باشد که جرمی در جامعه رخ ندهد

اقتدار انتظامی باید به نحوی باشد که جرمی در جامعه رخ ندهد
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کل کشور گفت: مجموعه انتظامی برابر قانون با کسانی که خارج از چارچوب قانون رفتار می‌کنند برخورد می‌کند؛ اقتدار انتظامی باید به نحوی باشد که جرمی در جامعه رخ ندهد.
کد خبر : 862286

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت الاسلام سید علیرضا ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کل کشور در نشست خبری خود که صبح امروز ۱۸ مرداد ماه برگزار شد، ضمن تبریک روز خبرنگار، گفت: خبرنگاران با ابزار رسانه در جبهه ترویج افکار ایرانی اسلامی و ارزش های انقلاب مشغول خدمت هستند.

وی افزود: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، مجموعه انتظامی شتاب خوبی در مسیر ساخت پلیس تراز انقلاب گرفته است و امروز بسیاری از مبلغان به نام از انقلابی بودن کارکنان انتظامی سخن می‌گویند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کل کشور با اشاره به اینکه در حوادث و فتنه‌های اخیر، در میدان دفاع از انقلاب و آسایش شهروندان شاهد بصیرت کارکنان انتظامی بودیم بیان کرد: امروز مجموعه انتظامی یک نیروهای انقلابی، بصیر، مکتبی و… است که برای امنیت، آسایش و دفاع از مردم هیچ گونه دریغی ندارد و جان خود را برای امنیت، آسایش و رفاه مردم فدا می‌کنند.

ادیانی گفت: ما در انتخابات مشارکت حداکثری نداریم، بلکه مشارکت همگانی داریم و در دادگاه‌ها و شهرک‌های ما ۱۰۰ درصد پرسنل رای دادند و ۵ هزار روستا را نیز مبلغ‌های ما آگاه سازی کردند تا در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کنند و اهداف دشمن اجرایی نشود.

وی افزود: در اربعین حسینی، بلایای طبیعی مانند سیل و‌ زلزله، مناسبت‌ها و … کارکنان انتظامی حضور فعال دارند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کل کشور بیان کرد: مردم با وظایف و کارکردهای انتظامی به صورت مطلوب آشنا نیستند، ماموریت عمده پلیس موضوع امنیت کشور است که ابعاد متفاوتی دارد.

ادیانی گفت: امنیت اخلاقی و اجتماعی و امنیتت مدنی و سیاسی وظیفه پلیس است و پلیس مظهر اقتدار جمهوری اسلامی است و‌ در بخش‌های ایجابی مانند دستگاه‌های تبلیغی نیست و پلیس مجری قانون است.

وی افزود: مجموعه انتظامی برابر قانون با کسانی که خارج از چارچوب قانون رفتار می‌کنند برخورد می‌کند و باید هم همینطور باشد؛ اقتدار انتظامی باید به نحوی باشد که جرمی در جامعه رخ ندهد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کل کشور تاکید کرد: به میزانی که در برابر امینت های مدنی مسئول هستیم، در برابر امنیت های اجتماعی نیز مسئول هستیم.

ادیانی با بیان اینکه ما ایستاده‌ایم و باید از سازمان انتظامی تشکر کرد، چراکه در مقابل بی قانونی ایستادگی می‌کند و اگر تخلفی از ماموران ما مشاهده شد، باید گزارش دهند و ما برخورد خواهیم کرد، افزود: مردم برای ما اولویت هستند و اگر مامور از قانون تخطی کند، مورد برخورد قرار خواهد کرد.

وی گفت: پلیس در برابر قانون عمل می‌کند و‌ خارج از چارچوب نیز حرکت نمی‌کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته