دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 مرداد 1402 - 15:00

کد‌های نگران کننده به هواداران استقلال/ حال تیم نکونام خوب است یا بد؟

کد‌های نگران کننده به هواداران استقلال  حال تیم نکونام خوب است یا بد؟
صحبت‌های روز گذشته جواد نکونام هواداران استقلال را در آستانه شروع رقابت‌های لیگ برتر نگران کرد.
کد خبر : 862032

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، جواد نکونام روز گذشته در بخشی از صحبت‌های خود مدعی شد: روی سخنم با هواداران استقلال است، نقل و انتقالات ما خیلی کند پیش رفت و الان در بعضی از پست‌ها با کمبود بازیکن مواجه هستیم. او در جای دیگر می‌گوید ما مثل بچه‌هایی هستیم که خرید‌های بقیه را از پشت شیشه مغازه‌ها تماشا می‌کنند.نکونام در آستانه بازی تیمش با نفت در آبادان صراحتا می‌گوید شرایط تیمش اصلاً خوب نیست و به هواداران کدهایی می‌دهد که خیلی منتظر کسب نتایج خوب در شروع رقابت‌های لیگ برتر و حتی دربی پایتخت نباشند.

وی حداقل در دو قسمت دیگر مصاحبه خود به مدیران باشگاه هم کنایه زد و گفت: استقلال تنها تیمی است که می‌خواهد قانون را رعایت کند! او در واقع با این حرف‌ها به نهاد‌های نظارتی هم کنایه زده و منتظر برخورد با کسانی است که سقف بودجه را رعایت نمی‌کنند. حالا باید دید استقلال با چه شرایطی و با کدام بازیکنان پنجشنبه شب به مصاف صنعت نفت آبادان می‌رود، اما به هر حال کار جواد نکونام بسیار سخت است و او هر کاری کرد نتوانست شرایط روحی و فنی تیمش را بالا ببرد.

نکونام در واقع با این حرف‌ها سایر مدعیان را هم خوشحال کرد حالا پرسپولیس، تراکتور و سپاهان می‌دانند که استقلال حداقل در شروع فصل اصلاً شرایط مناسبی ندارد و حتی در بعضی از پست‌ها با کمبود بازیکن مواجه است. ختم کلام اینکه از لحن جواد نکونام کاملا مشخص است که یکسری دلخوری‌ها دارد و در عین حال همچنان به دنبال جذب حداقل دو مهاجم خارجی است تا لااقل تیمش را برای دربی حساس هفته پنجم کمی تقویت کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته