دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 مرداد 1402 - 16:46

بهادری جهرمی: خبر خوش دولت به اهالی رسانه‌ فردا اعلام می‌شود

بهادری جهرمی: خبر خوش دولت به اهالی رسانه‌ فردا اعلام می‌شود
سخنگوی دولت گفت: اخبار خوشی برای اهل رسانه از سوی رئیس‌جمهور فردا اعلام خواهد شد.
کد خبر : 862031

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا، علی بهادری جهرمی ضمن تبریک روز خبرنگار، گفت: به همه همکاران عزیز چه آن‌ها که در قامت روابط عمومی درون شبکه بزرگ اطلاع‌رسانی دولت و چه آن‌ها که پشت سنگر خبری در حوزه‌های رسانه‌های مختلف گروهی فعالیت می‌کنند روز خبرنگار را تبریک می‌گویم.

وی درباره خبرهای خوش برای اهالی رسانه گفت: فردا جلسه‌ای به طور خاص برای این حوزه به طور خاص برقرار است. خبرهای خوش را هم بگذارید ان‌شاءالله فردا در سالن اجلاس سران تشریف بیاورید و از زبان رئیس جمهور بشنوید.

دبیر هیئت دولت درخصوص موضع دولت در حوزه سلامت و افزایش ظرفیت پزشکی، اظهار کرد: موضع دولت ده‌ها بار کاملا شفاف و روشن شده است. مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی یک مصوبه قانونی و لازم‌الاتباع است. الحمدلله مجموعه بهداشت و درمان کشور هم برای اجرای آن همراه هستند.

وی با بیان اینکه وقتی سیاست جدیدی می‌خواهد اتخاذ شود باید ساختارها و و زیرساخت‌های لازم برای اجرای آن سیاست فراهم شود و دولت هم با جدیت اجرای آن را پیگیری می‌کند، گفت: وزارت بهداشت هم با تمام توان خود تلاش می‌کند که با کمک سازمان برنامه و نهادهای دولتی، هم زیرساخت‌ها فراهم شود هم اجرای سیاست با درستی و حفظ و ارتقای کیفیت پیش برود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب