دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

زاکانی به محل ریزش چند ساختمان ناایمن منطقه ۱۹ رفت/ گزارشی از یک اتفاق عجیب! + فیلم

زاکانی به محل ریزش چند ساختمان ناایمن منطقه ۱۹ رفت  گزارشی از یک اتفاق عجیب! + فیلم
شهردار تهران در محل ریزش چند ساختمان ناایمن و غیرمجاز در منطقه ۱۹ حاضر شد و از نزدیک در جریان حادثه قرار گرفت.
کد خبر : 861838

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا،  ظهر امروز (یکشنبه) ریزش ۴ ساختمان در حال احداث در منطقه ۱۹ به آتش‌نشانی تهران اعلام شد.

نکته عجیبی که در حادثه ریزش ساختمان

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران در رابطه با این حادثه گفت: ۳ الی ۴ ساختمان درحال احداث در شهرک احمدیه (منطقه ۱۹) فروریخته و تا این لحظه دو نفر از زیر آوار نجات پیدا کردند.

وی افزود: بنا بر اعلام افراد حاضر در محل تعداد بیشتری در زیر آوار هستند، اما این مسئله قطعی نیست و همچنان امدادرسانی توسط نیرو‌های آتش نشانی ادامه دارد.

زاکانی از نزدیک در جریان ماجرا قرار گرفت

سخنگوی آتش‌نشانی تهران افزود: نکته عجیبی که در حادثۀ امروز دیدیم این است که در یک محله ۳۰-۴۰ ساختمان همزمان درحال ساخت است. چندین ساختمان تخریب و به ساختمان‌هایی خسارت وارد شده است.

دقایقی پیش نیز علیرضا زاکانی شهردار تهران در محل ریزش چند ساختمان ناایمن و غیرمجاز در منطقه ۱۹ حاضر شد و از نزدیک به بازدید از حادثه پرداخت.

جسد سرهنگ «یزدان سلیمان‌آبادی از زیر آوار خارج و شناسایی شد

مطهر محمدخانی سخنگوی شهرداری تهران هم اعلام کرد: تا دقایقی پیش دو نفر زنده از زیرآور نجات پیدا کرده بودند که در همین لحظه فرد سومی هم از زیر آور بیرون آورده شده بود که به دلیل جراحت زیاد متاسفانه جان باخته است. اولین قربانی ساخت و سازهای غیرمجاز تا این لحظه صورت گرفت و امیداوریم تعداد جان‌باختگان بیشتر نباشد.

بر اساس این گزارش، جسد سرهنگ «یزدان سلیمان‌آبادی» رئیس پایگاه دهم پلیس امنیت تهران بزرگ از زیر آوار خارج و شناسایی شد.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته