دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 ارديبهشت 1395 - 16:05
در گفت‌وگو با آنا

غفور جهانی: انزلی جای کار کردن مربیان غیربومی نیست/ سقوط ملوان را به فال نیک می‌گیرم

پیشکسوت باشگاه ملوان گفت: ملوان در چند سال اخیر از مربیان غیر بومی استفاده کرد که این مساله بزرگترین ضربه را به تیم وارد کرد.
کد خبر : 86174

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران با رقم خوردن اتفاقات عجیبی به پایان رسید. شاید اکثر اهالی فوتبال قهرمانی استقلال خوزستان را مهمترین اتفاق لیگ برتر فوتبال در این فصل بدانند، اما سقوط تیم قدیمی و ریشه دار ملوان بندر انزلی هم یکی از اتفاقات عجیب فصل پانزدهم فوتبال ایران بود.


غفور جهانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد وضعیت ملوان در فصل پانزدهم فوتبال لیگ برتر که منجر به سقوط این تیم به لیگ دسته اول شد گفت: «مشکل ملوان فقط مختص این فصل نیست و این تیم از چندین سال قبل با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کرد و این عوامل دست به دست هم داد تا در این فصل تیم ریشه دار ملوان به لیگ دسته اول سقوط کند.»


وی ادامه داد: «ملوان در چند سال اخیر از مربیان غیر بومی استفاده کرد که این مساله بزرگترین ضربه را به تیم وارد کرد. در شهر انزلی وضعیت به گونه‌ای است که مربیان غیر بومی نمی‌توانند نتیجه بگیرند. طی مدتی که مربیان غیربومی در ملوان کار کردند بزرگان تیم به کمک آنها نیامدند. به عنوان نمونه من طی مدت این دو سال هیچ همکاری با باشگاه ملوان نداشتم چون اعتقاد دارم که در انزلی مربیان زیادی وجود دارند که می‌توانند در این تیم کار کنند.»


پیشکسوت ملوان در رابطه با برنامه‌های مدیران ملوان و مسئولان شهر انزلی برای صعود دوباره این تیم به لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: «من سقوط ملوان را به فال نیک می‌گیرم تا شاید مسئولان انزلی بیشتر به فکر این تیم باشند. اگر آقایان می‌خواهند ملوان را دوباره به سطح اول فوتبال ایران برسانند باید کارشان را از همین امروز شروع کنند و حتی یک روز تاخیر هم به ضرر این تیم تمام می‌شود.»


انتهای پیام/

برچسب ها: انزلی ملوان
ارسال نظر
هلدینگ شایسته