دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 اسفند 1393 - 10:27

قدردانی از دانشگاه آزاد قائم‌شهر در چهارمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس

دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر در مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره بین المللی مد و لباس که با حضور مسئولان کشوری و فعالان این عرصه در تالار وحدت تهران برگزار شد به عنوان غرفه بر‌تر مورد قدردانی قرار گرفت.
کد خبر : 8617

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، علیرضا محمودپور مدیر روابط عمومی واحدقائم شهر در این خصوص گفت: جشنواره بین‌المللی مد و لباس با عنوان یکی از رویدادهای مهم فرهنگی و کشوری به منظور تحقق ارائه سبک زندگی اسلامی و ایرانی در تهران برگزار شد که دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر در بین بیش از ۱۲۰ غرفه در بخش دانشگاهی و استانی بعد از دانشگاه فنی و حرفه‌ای تهران و دانشگاه الزهرا مورد تقدیر قرار گرفت.


سیاوش افراشته، مدیر گروه طراحی پارچه و لباس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر، هم با تبریک به مسئولان دانشگاه، اعضاء هیئت علمی و دانشجویان طراحی پارچه اعلام آمادگی کرد تا در دوره‌های بعدی حضور چشمگیرتری در بخش‌های علمی- مقالات این جشنواره‌ها داشته باشند.


وحید محمدی، عضو هیئت علمی گروه مهندسی نساجی و پوشاک واحد قائم‌شهر، نیز به عنوان عضو هیئت داوران منتخب و دبیر کمیته علمی در بخش علمی – دانشگاهی این جشنواره مسئولیت داوری آثار علمی در سطوح مقالات، پایان‌نامه‌های تخصصی و کتب این دوره از جشنواره را بر عهده داشت.


همچنین حمید قبادی، مشاور معاون وزیر و دبیر جشنواره، با اهدای لوح تقدیر از محمدرضا باقرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم شهر برای حضور و برپایی غرفه‌ای با توانمندی‌های خلاقانه و هنرمندانه در چهارمین جشنواره بین المللی مد و لباس در بخش علمی – دانشگاهی تشکر کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته