دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 مرداد 1402 - 10:51

۵ گل در دو بازی دوستانه؛ بهترین باخت پرسپولیس پیش از شروع لیگ

۵ گل در دو بازی دوستانه؛ بهترین باخت پرسپولیس پیش از شروع لیگ
پرسپولیس با ۳ گل مغلوب فجر سپاسی شیراز شد تا یحیی گل‌محمدی بیشتر به واقعیت‌های تیمش به خصوص در خط دفاعی پی ببرد.
کد خبر : 861622

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، پرسپولیس در آخرین دیدار دوستانه پیش فصل به موقع باخت و البته در نیمه دوم هم حملات زیادی را انجام داد به طوری که می‌توانست بازنده هم نباشد.

از طرفی فجر سپاسی شیراز بازی خوبی را مقابل قهرمان لیگ و جام حذفی ایران انجام داد و بازیکنان ذخیره و امید پرسپولیس حسابی محک خوردند. اولین درسی که گل محمدی از باخت مقابل فجر سپاسی گرفت این بود که نمی‌تواند تیمش را بدون علیرضا بیرانوند تصور کند هر چند او مصدومیت هم دارد و پزشکان با این بازیکن توصیه کرده‌اند که در خروج‌ها حسابی مراقب باشد.

نکته بعدی اینکه مدافعان ذخیره پرسپولیس اصلاً امتحان خوبی پس ندادند و بعید است گل‌محمدی در شرایط طبیعی به آنها اعتماد کند.سرمربی پرسپولیس در خط حمله هم به خوبی دید که حداقل در بازی‌های بزرگ نمی‌تواند خیلی روی مهدی عبدی و خدادادی حساب کند به خصوص که این بازیکن با مصدومیت سنگین هم مواجه شده است.

پرسپولیس در دو بازی تدارکاتی آخر خود پنج گل از نساجی و فجر سپاسی خورد تا گل‌محمدی به بهترین شناخت ممکن از تیمش دست پیدا کند. حالا به جرات می‌توان گفت زوج اصلی او برای مرکز خط دفاعی کنعانی‌زادگان و پورعلی‌گنجی هستند و سایر نفرات از شانس کمتری برخوردارند.

در خط حمله هم بعید است گل‌محمدی در شروع لیگ به مهدی عبدی اعتماد کند و احتمالاً از وجود وحید امیری یا مهدی ترابی و حتی محمد عمری در کنار شهاب زاهدی بهره خواهد بُرد. پرسپولیس پارسال در دو بازی رفت و برگشت فقط یک گل به آلومینیوم اراک زد و حالا در اندیشه پیروزی پرگل مقابل این تیم است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته