دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 مرداد 1402 - 11:25

ماجرای پیچیده جدایی رضایی از مس رفسنجان

ماجرای پیچیده جدایی رضایی از مس رفسنجان
مهرزاد رضایی در حالی مس رفسنجان را ترک کرد که گفته می‌شود ساکت الهامی نقشی در این جدایی ندارد.
کد خبر : 861506

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزرای علم و فناوری آنا، مهرزاد رضایی از مس رفسنجان جدا شد، بازیکنی که فصل قبل پس از گلزنی مقابل هوادار، شادی گل دور از انتظاری را در جاب به ساکت الهامی بروز داد.

سرمربی تیم هوادار در فصل پیش بر عهده ساکت الهامی سرمربی این فصل مس رفسنجان بود و پس از آنکه الهامی سرمربی مس شد این انتظار می‌رفت تا رضایی ناچار به جدایی از نماینده رفسنجان شود اما این بازیکن در تمرینات تیم حاضر شد و در همان روزهای ابتدایی ماه گذشته اعلام کرد الهامی شادی گل خاص وی را یک کری خوانی فوتبالی دانسته و برای رفع سوءتفاهم ایجاد شده، قرار است زمانی که اولین گل خود را در فصل جدید برای مس رفسنجان به ثمر رساند، با تکرار شادی گل به هر گونه حرف و حدیثی خاتمه دهد. 

در حالی که به نظر می‌رسید موضوع جدایی مهرزاد رضایی از مس رفسنجان تمام شده، این بازیکن در یک هفته اخیر درخواست صدور رضایت نامه‌اش را داد و آن قدر اصرار کرد تا پس از دیدار دوستانه مس با تراکتور، ساکت الهامی موافقت خود را با جدایی این بازیکن اعلام کرد.

شنیده‌ها حاکی از آن است رضایی از ذوب‌آهن پیشنهاد دارد، تیمی که محمد ربیعی سرمربی فصل قبل مس رفسنجان در رأس کادرفنی‌اش است و رضایی که چراغ سبز ربیعی را دیده، می‌خواهد بار دیگر در تیمی بازی کند که سرمربی‌اش محمد ربیعی است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته