دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا مطرح شد؛

سنگین شدن بار ترافیکی در ورودی‌های تهران/ بار ترافیکی محور‌های شمالی کشور پرحجم است

سنگین شدن بار ترافیکی در ورودی‌های تهران  بار ترافیکی محور‌های شمالی کشور پرحجم است
جانشین رئیس پلیس راه راهور فراجا درباره آخرین وضعیت ترافیکی محور‌های شمالی کشور و ورودی‌های پایتخت توضیحاتی داد.
کد خبر : 861438

سرهنگ سیاوش محبی جانشین رئیس پلیس راه راهور فراجا در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره آخرین وضعیت ترافیکی محورهای شمالی کشور اظهار کرد: از ساعت ۱۷:۳۰ در مسیر جنوب به شمال محور چالوس محدودیت ترافیکی اعمال شده و‌ بار ترافیکی در شمال به جنوب محور پرحجم است.

وی درباره وضعیت ترافیکی محور هراز، افزود: بار ترافیکی در محور هراز پرحجم است و در محدوده های بایجان، تونل وانا، آب اسک به صورت مقطعی شاهد بار ترافیکی سنگین هستیم.

جانشین رئیس پلیس راه راهور فراجا با بیان اینکه بار ترافیکی محور قزوین-رشت نیز به صورت پرحجم و روان است گفت: بار ترافیکی ورودی های شهر تهران پرحجم شده‌اند.

سرهنگ محبی بیان کرد: پیش بینی می‌شود که قبل از تاریک شدن هوا، بار ترافیکی ورودی های پایتخت سنگین شود و به رانندگان وسایل نقلیه توصیه می‌شود با رعایت قوانین و مقررات اقدام به رانندگی کنند و از هرگونه عجله و شتاب نیز خودداری کنند.

وی تاکید کرد: توصیه می‌شود رانندگان وسایل نقلیه استراحت کافی داشته باشند و از هرگونه انحراف به چپ، خوردن و اشامیدن در حین رانندگی، عدم توجه به جلو، سرعت و سبقت غیر مجاز و … خودداری کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته