دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 مرداد 1402 - 10:28

سخنگوی فدراسیون دوچرخه‌سواری: تا روز شنبه تکلیف رفتن یا نرفتن گنج خانلو و اسدی مشخص می‌شود

سخنگوی فدراسیون دوچرخه‌سواری: تا روز شنبه تکلیف رفتن یا نرفتن گنج خانلو و اسدی مشخص می‌شود
سخنگوی فدراسیون دوچرخه‌سواری گفت: تا فردا تکلیف حضور رکابزن ما و همچنین رئیس فدراسیون برای حضور در گلاسکو نهایی می‌شود.
کد خبر : 861384

محمود وفایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در خصوص اینکه پروسه جذب مربی به کجا انجامید، اظهار داشت: درذ حال برنامه ریزی هستیم و تا نهایی نشود نمی‌توانیم درباره برنامه هایمان چیزی بگوییم. دنبال مربی هستیم که هم به عنوان مشاور و هم از راه دور بخواهد به ما برنامه ارائه بدهد، کنارش کار‌ها را رصد کند. فردی که به صورت مستمر برنامه‌هایمان را پیگیری کند، می‌خواهیم تا بچه‌ها را از نزدیک ببیند. در حال مکاتبه و رایزنی هستیم و هر زمان به نتیجه برسیم اطلاع رسانی می‌کنیم. ۲، ۳ گزینه مربیگری مدنظر داریم که تا به نتیجه نرسیم نمی‌توانیم اعلام کنیم و باید ببینیم با کدامیک از گزینه‌ها به توافق می‌رسیم.

وی در خصوص اینکه گزینه‌های مربیگری تیم ملی دوچرخه سواری از چه کشور‌هایی هستند، گفت: گزینه‌های مربیگری از کشور‌های اروپایی  و همچنین آسیایی هستند، با آن‌ها در حال مذاکره هستیم. خوشبختانه با مربیان سطح بالایی وارد مذاکره شده ایم. البته این مربیان همدیگر را خیلی خوب می‌شناسند و اگر متوجه شوند که با مربیان دیگر هم وارد مذاکره شده ایم در آن صورت دیگر با ما وارد مذاکره نمی‌شوند! به دلیل همین ما باید بسته وارد مذاکره شویم که با یکی از آن‌ها به توافق برسیم.

سخنگوی فدراسیون دوچرخه‌سواری درباره اینکه آیا با این مربیان حضوری مذاکره کرده اید یا خیر، پاسخ داد: اصلا حضوری با آن‌ها مذاکره نداشتیم و تنها با دوستانی که با این مربیان رابطه داشتند توانستیم ارتباط بگیریم. باید ببینیم خواسته هایشان چه چیز‌هایی است و آیا انجام می‌شود یا نه! فقط یک آیتم نیست و چند آیتم مختلف برای این همکاری وجود دارد. آن‌ها باید بپذیرند و ما هم باید شرایط آن‌ها را قبول کنیم تا بتوانیم توافق اولیه را انجام بدهیم و بعد روی میز مذاکره بنشینیم.

وفایی با اشاره به اینکه تا روز شنبه تکلیف رفتن یا نرفتن گنج خانلو و اسدی به اسکاتلند مشخص خواهد شد، گفت: شنبه تکلیفمان مشخص می‌شود. امیدوارم این اتفاق رخ بدهد و گنج خانلو به این مسابقات برود، زیرا حضورش در این مسابقات خیلی موثر است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته