دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 ارديبهشت 1395 - 12:00

درگیری لفظی حقانی و معاون شهردار بر سر خبر مرگ رفتگر بر اثر گرسنگی

به دنبال اعلام خبری مبنی‌ بر مرگ پیرمردی رفتگر در یکی از پارک‌های پایتخت که مربوط به چند سال گذشته بود، بین یکی از اعضای شورای شهر ، معاون شهردار و رئیس شورای شهر درگیری لفظی به وجود آمد.
کد خبر : 86130

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا، محمد حقانی در دویست و شصتمین جلسه علنی شورای شهر تهران در تذکر پیش از دستور خود با اشاره به خبر پیدا شدن پیکر نیمه‌جان رفتگر شهرداری در پارک کودک شهر زیبا گفت: در این خبر آمده است که این فرد به دلیل ضعف ناشی از گرسنگی جان داده و این پیرمرد 70 ساله تنها ماهی 200 هزار تومان حقوق می‌گرفته است.


در همین موقع چمران خطاب به حقانی گفت: این خبر مربوط به سال 90 است که حقانی در پاسخ توضیح داد: مربوط به سال 90 باشد، اما چرا باید این فرد ماهی 200 هزار تومان حقوق بگیرد. آقای چمران شما می‌دانید وضعیت کارگران چقدر بد است.


در همین لحظه امانی، معاون شهردار تهران که در صحن علنی شورای شهر حضور داشت نسبت به این صحبت حقانی اعتراض کرد و بین این دو درگیری لفظی به وجود آمد. چمران خواست تا در خصوص اخباری که در شورای شهر مطرح می‌شود اعضا نیز به دنبال صحت و سقم آن باشند و سپس خبر را اعلام کنند.


اعتراضات امانی همچنان ادامه داشت که حقانی در پاسخ گفت: آقای امانی هفته بعد موضوعات جالبی را از بحث خدمات شهری برایتان مطرح می‌کنم تا ببینیم آن زمان پاسخ‌تان چیست.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته