دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 مرداد 1402 - 15:59

سجادی: وزارت ورزش از انتخاب هاشمی خوشحال است/ بازی‌های آسیایی و جام ملت‌ها رویدادهای مهم پیش رو هستند+ فیلم

سجادی: وزارت ورزش از انتخاب هاشمی خوشحال است  بازی‌های آسیایی و جام ملت‌ها رویدادهای مهم پیش رو هستند+ فیلم
وزیر سابق ورزش گفت: مهم‌ترین اتفاقات ورزشی که پیش رو داریم بازی‌های آسیایی، پشت سر آن پاراآسیایی و جام ملت‌های آسیا خواهند بود.
کد خبر : 861090

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، سید حمید سجادی وزیر مستعفی وزارت ورزش در مراسم تودیع و معارفه کیومرث هاشمی اظهار داشت: جا دارد خدمت کیومرث هاشمی عزیز تبریک بگویم و از این انتخاب رئیس جمهور تشکر کنم. حضور هاشمی را خیرمقدم می‌گویم، اینجا خانه خودش است. او از مدیران نام‌آشنا، خوشنام و البته قدیمی ورزش است و همه مراحل را در عرصه‌های مختلف پشت سر گذاشته است. این یک انتخاب نویدبخش برای ورزش کشور است و امیدوارم که موفق باشند. معاونان و کارکنان وزارت ورزش هم از حضور او خوشحال هستند و من برایش آرزوی توفیق دارم. ان‌شاءالله که دعای خیر مردم و جامعه ورزش بدرقه هاشمی بوده و او هم موفق باشد.

وی ادامه داد: ماه آینده که بازی‌های آسیایی داریم، ان‌شاءالله کاروان پرافتخار جمهوری اسلامی ایران که تحت نام بسیار ارزشمند شهید حججی بعد از ۵ سال اعزام خواهد شد، نتایج خوبی کسب کند. همه ما امیدواریم که بتوانیم بهترین نتیجه را به لحاظ تعداد مدال بگیریم و تمام برنامه‌ریزی‌ها شده است که این اتفاق مهم بیفتد. یک اتفاق مهم هم جام ملت‌های آسیا را در سال جدید میلادی در دوحه قطر در پیش داریم که امیدوارم آنجا هم بهترین اتفاق بیفتد. برای تیم ملی فوتبال کشور آرزوی موفقیت داریم. خیلی از تقویم‌های ورزشی و رویدادها را در پیش داریم ولی مهم‌ترین اتفاقات ورزشی که پیش رو داریم بازی‌های آسیایی، پشت سر آن پاراآسیایی و جام ملت‌های آسیا خواهند بود. برای برادر عزیزم آرزوی موفقیت دارم. از مردم ارزشی و توانمند، هر کمکی از دستم بر بیاید در خدمت خواهم بود همان‌طور که پیش از این بوده، همه باید دست به دست هم دهیم تا کشور عزیزمان در تمامی ابعاد به رئیس جمهوری آقای رئیسی موفق باشد.

وزیر سابق ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: امیدوارم همه شما عزیزان اصحاب رسانه مرا حلال کنید. ما همیشه شما را به‌عنوان یک یار در کنار خودمان می‌دیدیم و برای‌تان آرزوی موفقیت می‌کنم. شما را با آقای هاشمی تنها می‌گذارم، این شما و این آقای هاشمی عزیز.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته