دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 مرداد 1402 - 20:23

دادگاه عالی رژیم صهیونیستی با بررسی شکایت علیه «تغییرات قضایی» نتانیاهو موافقت کرد

دادگاه عالی رژیم صهیونیستی با بررسی شکایت علیه «تغییرات قضایی» نتانیاهو موافقت کرد
دادگاه عالی رژیم صهیونیستی با بررسی شکایت ارائه شده علیه قانون «لغو برهان معقولیت» به عنوان بخشی از لایحه جنجالی «تغییرات قضایی» کابینه نتانیاهو موافقت کرد.
کد خبر : 860927

به گزارش گروه جهان خبرگزاری علم و فناوری آنا، خبری عبری از موافقت دادگاه عالی رژیم صهیونیستی با بررسی شکایت ارائه شده علیه قانون «لغو برهان معقولیت» به عنوان بخشی از لایحه جنجالی «تغییرات قضایی» کابینه این رژیم خبر دادند.

روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت» در این باره گزارش داد که دادگاه عالی رژیم صهیونیستی تصمیم گرفته که جلسه رسیدگی به دادخواست علیه قانون لغو برهان معقولیت که هفته گذشته در شور دوم و سوم در کنست تصویب شد را ۱۲ سپتامبر (۲۱ شهریور) برگزار کند.

بر پایه این گزارش، این جلسه قرار است که با مشارکت کامل ۱۵ قاضی دادگاه عالی برگزار شود.

یدیعوت آحارونوت در ادامه نوشت: این جلسه به ریاست «استر حایوت» رئیس دادگاه عالی رژیم صهیونیستی برگزار خواهد شد. این برای نخستین بار است که این دادگاه با ترکیب کامل قضات جلسه‌ای را برگزار می‌کند.

کانون وکلای رژیم اسرائیل سه‌شنبه هفته گذشته اولین گام را علیه قانون "لغو برهان معقولیت" که در چارچوب لایحه تغییرات قضایی در کنست (پارلمان) این رژیم تصویب شد، برداشت.

به گفته رادیو ارتش رژیم صهیونیستی، عمیت بیخر رئیس کانون وکلای این رژیم امروز اعلام کرد که دادخواستی را علیه قانون کنست (قانون لغو برهان معقولیت) به دادگاه عالی تقدیم کرده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب