دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 مرداد 1402 - 08:30

رأفت: زشت است گفته شود کاش قهرمان نمی‌شدیم/ پرسپولیس مهاجمی در حد لوکادیا می‌خواهد

رأفت: زشت است گفته شود کاش قهرمان نمی‌شدیم  پرسپولیس مهاجمی در حد لوکادیا می‌خواهد
پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت: پرسپولیس همیشه قهرمان بوده و زشت است گفته شود کاش قهرمان نمی‌شدیم.
کد خبر : 860901

پایان رأفت در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در خصوص اینکه پرسپولیس در فصل جدید تنها سه مهاجم دارد آن هم در شرایطی که باید در سه تورنمنت لیگ برتر، لیگ قهرمانان آسیا و جام حذفی به مصاف رقبا برود، اظهار داشت: حفظ اسکلت‌بندی تیم در قیاس با فصل گذشته بسیار اتفاق خوبی است چون اعضای تیم در هفته‌های ابتدایی نیازی ندارند تا بخشی از وقت خود را صرف هماهنگی کنند و تیم یکدست است. در بازی‌های تدارکاتی هم تیم برنده بوده که نشان می‌دهد شناخت متقابلی میان بازیکنان شکل گرفته است. تیم‌هایی چون سپاهان و تراکتور که خریدهای زیادی داشتند در هفته‌های اول نمی‌توانند به هماهنگی لازم برسند و ورودی‌های جدید به زمان نیاز دارند تا با هم متحد شوند.

مهاجمی در سطح لوکادیا جذب شود

وی ادامه داد: فصل پیش هم پرسپولیس کمبود مهاجم داشت و یورگن لوکادیا آمد که درخشش بسیار خوبی داشت. شیخ دیاباته به خاطر مصدومیت نتوانست در تیم نمایش خوبی داشته باشد و لئاندرو پریرا هم موفق نشد خواسته‌های سرمربی را تأمین کند. لوکادیا که با اشتباه شخصی از تیم جدا شد و نتوانست به تیم بهتری برود. دیابانه و پریرا هم شرایطی نداشتند که پرسپولیس به آن نیازی داشته باشد. حالا که در آستانه فصل جدید هستیم با توجه به اینکه بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا هم به ۳۰ بازی لیگ برتر و بازی‌های جام حذفی اضافه شده، تیم برای آنکه دچار چالش نشود باید برای جذب مهاجم خوب اقدام کند. مهاجمی در سطح لوکادیا جذب شود چون پرسپولیس نیاز به بازیکن خارجی که بیشتر فصل مصدوم باشد یا نتواند خواسته‌های سرمربی را در مسابقات پیاده کند، ندارد. 

گل‌محمدی یک مدافع را کنار می‌گذارد

پیشکسوت تیم پرسپولیس خاطرنشان کرد: شهاب زاهدی، محمد عمری و مهدی عبدی ممکن است اسیر مصدومیت یا محرومیت شوند. شکی نیست برخی بازیکنان پرسپولیس توانایی بازی در چند پست را دارند و سرمربی می‌تواند از آنها به عنوان مهاجم استفاده کند ولی هیچ‌یک از آنها مهاجم تخصصی نیستند. ترافیک بالایی در خطوط دفاعی و میانی پرسپولیس وجود دارد و اگر گل‌محمدی بخواهد امکان خارج کردن اسم یک بازیکن به‌خصوص از خط دفاعی وجود دارد چون تراکم در این منطقه زیاد است و سرمربی هم به تمامی هافبک‌های خود اعتقاد دارد. عملکرد هافبک‌ها در فصل گذشته از سایر خطوط بهتر بوده و در صورتی که اقدامی برای جذب مهاجم صورت گیرد، بازیکنی که گل‌محمدی کنار می‌گذارد تا جا باز شود به نظرم از خط دفاعی خواهد بود. 

پرسپولیس همیشه قهرمان بوده

رأفت در واکنش به این موضوع که رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس چند مرتبه‌ای گفته یک ریال بابت پاداش به تیم قهرمان ندادند و کاش با این وضع قهرمان نمی‌شدیم! آپشن‌های قرارداد بازیکنان ۶۰ میلیارد تومان بدهی روی دستم گذاشته، تصریح کرد: تأمین پول در پرسپولیس کار سختی نیست منتهی نباید یک نفر مسئول باشد و نفرات بیشتری باید به باشگاه کمک کنند. گرداندن باشگاه کار چند نفر است و موضوع پاداش ندادن به تیم قهرمان که عادی شده، سالیان درازی است سازمان لیگ به قهرمان پاداش نمی‌دهد. با وجود مشکلات مالی زشت است گفته شود کاش قهرمان نمی‌شدیم. پرسپولیس همانند دیگر تیم‌های بزرگ هزینه می‌کند و شاید چند تیم بیشتر هزینه کنند ولی پرسپولیس هم به اندازه توانش هزینه می‌کند. پرسپولیس همیشه قهرمان بوده و برای قهرمانی می‌جنگد. نباید اشتباهی در مورد قهرمانی حرف زد در حالی که شخصیت پرسپولیس همیشه به دنبال برنده بوده و برنده می‌ماند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته