دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 ارديبهشت 1395 - 11:25

جشنواره ورزشی بازنشستگان برگزار می‌شود

مسئول هماهنگی و برگزاری جشنواره ورزشی بازنشستگان از برگزاری جشنواره ورزشی بازنشستگان چهارم تا نهم خردادماه امسال در تهران خبر داد.
کد خبر : 86082

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از صندوق بازنشستگی کشوری، ابراهیم بیاتانی، مسئول هماهنگی و برگزاری جشنواره ورزشی بازنشستگان با اعلام این خبر گفت: جشنواره ورزشی بازنشستگان با حمایت صندوق بازنشستگی کشوری و همکاری اداره بازنشستگی و موظفین آموزش و پرورش شهر تهران و اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران از چهارم تا نهم خردادماه ۹۵ در مجموعه شهید شیرودی تهران، فدراسیون تنیس روی میز برگزار می‌شود.


بیاتانی با اشاره به اینکه مراسم افتتاحیه این دور از مسابقات ورزشی سه شنبه چهارم خردادماه ۹۵ خواهد بود، گفت: این مراسم ساعت هشت صبح با حضور بازنشستگان کشوری، تأمین اجتماعی، ارگان‌های کشوری، لشگری، مسولان نهادها و جمعی از ورزشکاران کشور در محل سالن فدراسیون تنیس روی میز برگزار خواهد شد.


به گفته وی، قرار است تا جشنواره ورزشی بازنشستگان در چهار رشته ورزشی تنیس روی میز، شطرنج، دارت و تیراندازی برگزار شود.


نخستین جشنواره ورزشی بازنشستگان سال گذشته در تاریخ پنجم تا دهم خرداد به همت صندوق بازنشستگی کشوری و با همکاری کمیته تربیت بدنی اداره بازنشستگی آموزش و پرورش شهر تهران در سه رشته تنیس روی میز، شطرنج و دارت، در دو بخش آقایان و بانوان برگزار شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته