دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

آریوبرزن و سه نمایشنامه دیگر در نشر عنوان منتشر شد

آریوبرزن و سه نمایشنامه دیگر در نشر عنوان منتشر شد
چهار نمایشنامه در قالب دو کتاب از حامد مکملی هنرمند نمایشنامه‌نویس قزوینی در نشر عنوان منتشر شد.
کد خبر : 860640

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، کتاب «آریوبرزن و روشنک»، نوشته حامد مکملی هنرمند نمایشنامه نویس و کارگردان قزوینی، شامل دو تک‌گوییِ نمایشی است که می‌تواند توسط یک تن یا چند بازیگر روایت شود. روشنک روایتِ زنی مجلس‌گردان ا‌ست که در معرکه‌ حاکمی گرفتار است و به نگاهِ عاشقی اسیرو آریوبرزن، روایتی‌ست برگرفته از داستانِ گنگ و ناپیدایِ سردارِ بزرگِ پارسی که در برابر اسکندرِ مقدونی ایستاد و برای سرزمینش جان داد.

بر پایه این گزارش، کتاب دوم حامد مکملی که در نشر عنوان منتشر شده است «زندگی سگ‌مرده و یک نمایشنامه دیگر» نام دارد. زندگی سگ‌مرده و خانه نم‌زده دو نمایشنامه‌ای است که با مضمونی اجتماعی و نگاهی طنزآمیز نوشته شده‌اند. حامد مکملی متولد ۱۳۶۰ در قزوین دارای مدرک کارشناسی‌ارشد ادبیات نمایشی است. او در زمینه نویسندگی و کارگردانی تئاتر فعالیت می‌کند.

کتاب آریوبرزن و روشنک، در ۹۶ صفحه، قطع پالتویی و با قیمت ۸۰۰۰۰ تومان، و کتاب زندگی سگ‌مرده و یک نمایشنامه دیگر در ۱۶۸ صفحه قطع پالتویی و با قیمت ۱۴۵۰۰۰ تومان در ۳۵۰ جلد در نشر عنوان برای علاقمندان ادبیات دراماتیک منتشر شده است. 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته