![بومیسازی اینورتر خورشیدی برای استفاده در نیروگاههای متصل به شبکه برق](/files/fa/news/1403/4/24/593419_948.jpg)
آخرین جزئیات از دلیل سنگفرش شدن ایستگاههای اتوبوس
![آخرین جزئیات از دلیل سنگفرش شدن ایستگاههای اتوبوس](/files/fa/news/1402/5/7/294873_679.jpg)
سرهنگ مصطفی زینیوند مقدم رئیس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهنمایی ورانندگی تهران بزرگ در گفتوگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره علت سنگفرش کردن ایستگاههای اتوبوس پایتخت، گفت: با توجه به سنگینی وزن اتوبوسهای خطوط تندرو، معمولا در محل توقف این اتوبوسها در ایستگاههای طول خطوط ویژه، همواره روکش آسفالت دچار پستی و بلندی یا اعوجاج میشود و آسیب میبیند.
وی افزود: بنابراین برای رفع این معضل به صورت اساسی، راهکار تغییر جنس رویه راه در ایستگاههای اتوبوس با هماهنگی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران (اجرای سنگفرش بجای آسفالت) به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفته است.
رئیس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهنمایی ورانندگی تهران بزرگ بیان کرد: ایستگاههای اتوبوس طول خطوط ویژه خیابانهای آزادی، انقلاب و دماوند، شیخ محمدی، هلال احمر در اولویت اول اجرای این طرح هستند.
سرهنگ زینیوند مقدم گفت: از جمله نتایج و بازخوردهای مثبت این طرح میتوان به کاهش هزینههای ترمیم و همسطحسازی مداوم آسفالت، رفع معضل گیر کردن زیر اتوبوسها با اعوجاج آسفالت محل ایستگاهها، آرامسازی، جلوگیری از تغییر مسیرهای ناگهانی و در نهایت افزایش ضریب ایمنی تردد اشاره کرد.
وی تاکید کرد: پلیس راهور تهران بزرگ به دنبال ایمنسازی نقاط و دسترسیهای مختلف پایتخت است تا شهروندان بتوانند سفری ایمن داشته باشند و از شدت و تعداد حوادث کاسته شود.
انتهای پیام/
![قرارداد۲۸همتی شهرداری با کارخانههای اتوبوسسازی](/files/fa/news/1402/8/16/371153_299.jpg)
قرارداد۲۸همتی شهرداری با کارخانههای اتوبوسسازی
![لزوم تعیین تکلیف اسناد ۱۹۹ اتوبوس دو کابین تهران](/files/fa/news/1402/5/15/300773_533.jpg)
لزوم تعیین تکلیف اسناد ۱۹۹ اتوبوس دو کابین تهران
![بومیسازی اینورتر خورشیدی برای استفاده در نیروگاههای متصل به شبکه برق](/files/fa/news/1403/4/24/593419_948.jpg)
![نانو به چه دسته از فناوریهایی میگویند؟](/files/fa/news/1403/4/24/592749_156.jpg)