دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 مرداد 1402 - 09:51

بهره‌برداری از ۵۰ هزار واحد مسکونی «نهضت ملی مسکن» تا پایان شهریور

بهره‌برداری از ۵۰ هزار واحد مسکونی «نهضت ملی مسکن» تا پایان شهریور
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از بهره‌برداری ۵۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن توسط این بنیاد تا پایان شهریور امسال خبر داد.
کد خبر : 860400

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از وزارت راه و شهرسازی، اکبر نیکزاد گفت: نزدیک‌به ۲۰ هزار واحد از واحد‌های نهضت ملی که توسط بنیاد مسکن در شهر‌ها و روستا‌ها در حال ساخت است، بالای ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند که مالکان این واحد‌ها منتظر پرداخت متمم وام مسکن شهری هستند.

وی افزود: با توجه به اینکه وام‌های مسکن در شهر‌ها به ۵۵۰ میلیون تومان افزایش یافته است، با پرداخت مابه التفاوت وام تلاش می‌کنیم تا حداکثر در سه ماه آینده ۲۰ هزار واحد با پیشرفت بالای فیزیکی تمام شده و تحویل مردم شود.

نیکزاد تصریح‌ کرد: در تلاش هستیم تا با پرداخت متمم تسهیلات تا پایان شهریور و پیش از بازگشایی مدارس ۵۰ هزار واحد تکمیل و تحویل مردم شود.

وی یادآور شد: با تکمیل و تحویل ۵۰ هزار واحد مسکونی توسط بنیاد مسکن تعداد واحد‌های احداث، تکمیل و تحویل شده توسط بنیاد مسکن به ۱۹۷ هزار واحد خواهد رسید.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خاطرنشان‌ کرد: استانداران پیگیر پرداخت وام هستند و در این‌باره با بانک‌ها جلساتی تشکیل شده است تا روند تخصیص تسهیلات به مالکان واحد‌هایی که پیشرفت ساخت واحدهایشان مناسب است تسریع شود.

بر اساس اعلام رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، اکنون ۴۵۵ هزار واحد نهضت ملی در شهر‌ها و روستا‌ها توسط این بنیاد اجرایی شد که از این میزان، ۱۴۷ هزار واحد به متقاضیان تحویل شده و ۳۰۸ هزار واحد نیز در سراسر کشور با پیشرفت‌های متفاوت در دست اجرا قرار دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته