دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 مرداد 1402 - 00:02
یک نماینده مجلس در گفت‌وگو با آنا:

کرسی‌های آزاداندیشی به پیشرفت کشور کمک می‌کند/ دانشگاه آزاد در برگزاری کرسی‌ها موفق بود

کرسی‌های آزاداندیشی به پیشرفت کشور کمک می‌کند  دانشگاه آزاد در برگزاری کرسی‌ها موفق بود
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: عملکرد دانشگاه‌ها به ویژه دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه کرسی‌های آزاداندیشی همانطور که در سال‌های گذشته موفق بوده، می‌تواند در حرکت رو به جلو، پیشرفت کشور و ایجاد روح نشاط سیاسی اثرگذار باشد.
کد خبر : 860288

روح‌الله متفکر آزاد نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا، با اشاره به اهمیت کرسی‌های آزاداندیشی، گفت: جریان‌های دانشجویی باید فعال و پرشور در صحنه حاضر باشند و نسبت به تبیین فضای سیاسی کشور، مطالبه‌گری درست و کنشگری مدنی نقش آفرینی کنند. 

وی با بیان اینکه داشگاه‌ها و دانشجویان باید روح نشاط و کنشگری درست سیاسی را به جامعه القا کنند، اظهار کرد: کرسی‌های آزاداندیشی می‌توانند به بهبود فضای سیاسی کشور منطبق بر اخلاق و منطق کمک کنند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان عملکرد مناسب کرسی‌های آزاداندیشی افزود: عملکرد دانشگاه‌ها به ویژه دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه کرسی‌های آزاداندیشی همانطور که در سال‌های گذشته موفق بوده، می‌تواند در حرکت رو به جلو، پیشرفت کشور و ایجاد روح نشاط سیاسی اثرگذار باشد. 

متفکر آزاد با تاکید براینکه کرسی‌های آزاداندیشی زمینه‌ای برای رویارویی فکری افراد با دیدگاه‌های مختلف و شنیده شدن حرف‌های مخالف را فراهم می‌کند، گفت: گفت‌وگو بر سر این دیدگاه‌ها موجب نزدیکی نگاه‌های مختلف نسبت به یک دیگر شده و بسیاری از مشکلات را بر طرف می‌سازد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته