دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

«نگاهمان می‌کنند»برای دانشجویان تخفیف‌دار شد

بلیت نمایش «نگاهمان می‌کنند» نوشته نغمه ثمینی و کاری از محمدرضا اصلی همه روزه به غیر از پنجشنبه و جمعه برای دانشجویان تخفیف‌دار شد.
کد خبر : 86026

به گزارش گروه فرهنگی آنا و به نقل از روابط عمومی گروه، نمایش «نگاهمان می‌کنند» نوشته نغمه ثمینی و به کارگردانی محمدرضا اصلی با هدف فراهم آوردن زمینه مناسب‌تر برای دیدار دانشجویان از این نمایش و با موافقت مدیر تماشاخانه مسعودیه، دانشجویان همه رشته‌های تحصیلی می‌توانند در همه روزهای هفته به غیر از روزهای پنجشنبه و جمعه با تهیه بلیت با 40 درصد تخفیف به تماشای «نگاهمان می‌کنند» بنشینند.


«نگاهمان می‌کنند» درباره یک نوع احساس نبود امنیت انسان معاصر از زیر نگاه دیگران بودن است به این معنی که زندگی خصوصی به تدریج معنای خود را از دست می­‌دهد.


بازیگران این نمایش به ترتیب ورود به صحنه نازنین فراهانی، کاظم سیاحی، شیدا خلیق، فرشته صدرعرفایی، مسعود کرامتی و سام قریبیان هستند.


دانشجویان باید با ارائه کارت دانشجویی معتبر حداقل 45 دقیقه قبل از شروع نمایش با مراجعه حضوری به گیشه فروش تماشاخانه مسعودیه، بلیت نمایش را با تخفیف تهیه و از این نمایش دیدار کنند.


این نمایش هر شب ساعت 21 در تماشاخانه مسعودیه روی صحنه می‌رود.



سایر عوامل نمایش عبارتند از: نویسنده: نغمه ثمینی، کارگردان: محمدرضا اصلی، تهیه کننده: شهنام شهباززاده، آهنگساز: مهیار علیزاده، طراح صحنه: داریوش پیرو، طراح لباس: مارال جیرانی، طراح گریم: الهام صالحی، طراح پوستر: آرمان کوچکی، عکاس: رضا معطریان، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: پریسا گودرزی، دستیار دوم و منشی صحنه: ماه گل کرامتی، روابط عمومی: مریم رودبارانی، تبلیغات مجازی: امیر قالیچی، فیلمساز پشت صحنه: کسرا پرتوی، مدیر تولید: قربان صادق.


انتهای پیام/

برچسب ها: تئاتر نغمه ثمینی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته