دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

هدیه فرهنگی انتشارات کتابستان معرفت به کارمندان پلتفرم «طاقچه»

هدیه فرهنگی انتشارات کتابستان معرفت به کارمندان پلتفرم «طاقچه»
در پی اتفاقات رخ داده و قطع همکاری برخی از ناشران پرفروش با طاقچه (پلتفرم دسترسی به نسخه دیجیتال و صوتی کتاب‌ها) انتشارات کتابستان معرفت دست به اقدام فرهنگی زد.
کد خبر : 860214

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، در پی اتفاقات رخ داده و قطع همکاری برخی از ناشران پرفروش با طاقچه (پلتفرم دسترسی به نسخه دیجیتال و صوتی کتاب‌ها) انتشارات کتابستان معرفت دست به اقدام فرهنگی زد.

بر اساس این گزارش، انتشارات کتابستان یک بسته‌ رمان با محتوای حجاب و فرهنگ ایرانی را آماده و به اعضای طاقچه هدیه کرد.

در متن این ناشر آمده است؛ همه ما اهالی کتاب و نشر در تلاشیم تا کتاب در ایران عزیز در دسترس‌تر، راحت‌تر و خواندنی‌تر شود. همه ما اهالی کتاب و نشر تلاش می‌کنیم با همه فرزندان ایران گفتگو کنیم و اجازه ندهیم فرهنگ و هنر در ایران عزیز تکه تکه و دو قطبی شود. چیزی که فقط مورد پسند دشمنان ایران عزیز و قوی است.

انتشارات کتابستان برای کمک به توسعه فرهنگ کشور و مردم عزیزمان یک بسته‌ رمان با محتوای حجاب و فرهنگ ایرانی را آماده کرده است تا آن را به همکارانمان در سامانه کتابخوان الکترونیکی طاقچه تقدیم کند.

این هدیه کوچک برای تشکر از این مجموعه است که برای توسعه کتاب و کتابخوانی در این سال‌ها با ما همراه بوده‌اند. در کنار این موضوع اما به انتظار شفاف کردن فضا توسط همکاران مان در طاقچه هم می‌مانیم. در صورتی که پاسخ قانع‌کننده‌ای دریافت نکردیم، ترجیح‌مان آن است که در ادامه این مسیر با دوستان دیگری همراه شویم و تجربیات شیرین دیگری رقم بزنیم.

ناشران دیگری چون «سوره مهر»، «تمدن نوین»، «ستاره‌ها»، «راه‌یار»، «خط مقدم» و «شهید هادی»، «روایت فتح» از این رفتار طاقچه اعلام انزجار و قطع همکاری خود را اعلام کرده‌اند.

برای اطلاعات بیشتر درباره این ماجرا می‌توانید به اینجا مراجعه کنید.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته