دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 مرداد 1402 - 09:00

واکنش اسلامی به مذاکره با شهرداری گرگان/ سرمربی مس رفسنجان: با چند تیم دیگر هم وارد مذاکره شده‌ام

واکنش اسلامی به مذاکره با شهرداری گرگان  سرمربی مس رفسنجان: با چند تیم دیگر هم وارد مذاکره شده‌ام
سرمربی فصل گذشته تیم بسکتبال مس رفسنجان گفت: در این سالیان اخیر در تیم‌هایی که مربیگری کرده‌ام برای کسب بهترین نتیجه از هیچ تلاشی دریغ نکردم.
کد خبر : 859989

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، بنا بر تصمیم مسئولان تیم باشگاه شهرداری گرگان گزینه‌های مختلفی برای حضور روی نیمت سرمربیگری این تیم در فصل آینده لیگ بسکتبال انتخاب شده‌اند که در میان آنها نام محمدرضا اسلامی هم دیده می‌شود.

محمدرضا اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در خصوص اینکه فصل آینده در چه تیمی به سرمربیگری خواهد پرداخت، اظهار کرد: جزو گزینه‌های سرمربیگری تیم شهرداری گرگان هستم هر چند منتظر تصمیم نهایی مسئولان این باشگاه هستم. البته کنار آن هم با چند باشگاه دیگر هم وارد مذاکره اولیه شده‌ام و برای همین هم هنوز مشخص نیست چه تیمی خواهم رفت.

وی افزود: دو سال سال تمام در تیم شهرم مس رفسنجان با هر سختی بود با وجود بضاعت کم بهترین نتایج را گرفتم. هر تیمی که شرایطش از لحاظ امکانات بهتر باشد را انتخاب می کنم. در این سالیان اخیر همیشه یاد گرفته‌ام در تیم‌هایی که مربیگری می کنم با تمام توانم برای کسب بهترین نتیجه تلاش کنم. امسال هم امیدوارم در هر تیمی بروم بتوانیم در آنجا مثمرثمر باشیم.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب