دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 مرداد 1402 - 18:12

معترضان یمنی: لابی صهیونیسم، به دنبال دامن زدن به جنایات سوزاندن قرآن است

معترضان یمنی: لابی صهیونیسم، به دنبال دامن زدن به جنایات سوزاندن قرآن است
هزاران نفر از مردم صنعا امروز تظاهرات کردند و با انتشار بیانیه‌ای، گفتند که لابی صهیونیسم، به دنبال دامن زدن به جنایات سوزاندن قرآن است و دولت‌های غربی نیز تسلیم این لابی هستند.
کد خبر : 859816

به گزارش گروه جهان خبرگزاری علم و فناوری آنا، در ادامه موج محکومیت جنایت شنیع آتش زدن قرآن کریم در سوئد، صد‌ها هزار نفر از مردم صنعا امروز دوشنبه در پاسخ به فراخوانی که روز گذشته داده شد، در این تظاهرات شرکت کردند و با انتشار بیانیه‌ای، اعلام کردند که لابی صهیونیسم، به دنبال دامن زدن به جنایات سوزاندن قرآن است و دولت‌های غربی نیز تسلیم این لابی هستند.

شبکه خبری المسیره ضمن نقل این بیانیه گزارش داد، دولت‌های غربی، به آلت دست صهیونیسم جهانی تبدیل شده‌اند که در تلاش است فساد را در سراسر جهان گسترش دهد. کما اینکه کینه غرب و صهیونیست‌ها علیه اسلام و مسلمانان واقعیتی است که خود را در هر دوره‌ای نشان می‌دهد.

 

 

مردم صنعا با اشاره به اینکه جنایت آتش زدن قرآن، تمام ادعا‌های غرب درباره دموکراسی و آزادی بیان را از بین می‌برد، تصریح کردند: اینکه دولت‌های سوئد و دانمارک فقط مجوز سوزاندن قرآن را متوقف کنند، کافی نیست، بلکه باید از همه مسلمانان هم عذرخواهی کنند و متعهد شوند که هیچ گاه، چنین مجوز‌هایی صادر نخواهند کرد.

در این راهپیمایی از کشور‌های اسلامی خواسته شد که نشست فوق العاده‌ای برگزار کنند و بر سر تدوین سیاست‌هایی به توافق برسند که از طریق آن، به کشور‌هایی پاسخ دهند که به کتاب الهی، تعدی می‌کنند.

در این بیانیه، ضمن تمجید از کشور‌های اسلامی که سفرای سوئد را اخراج کردند، تأکید شد: سایر کشور‌های اسلامی هم باید در قطع رابطه با سوئد و دانمارک همین مسیر را طی کنند. ملت یمن هم به تحریم کالا‌های سوئدی و دانمارکی ادامه خواهند داد.  

مردم مناطق مختلف یمن، پس از نماز جمعه اخیر، تجمع‌هایی را برگزار و تأکید کردند که اهانت‌های مکرر به اعتقادات مسلمانان از سوی دولت سوئد، در راستای جنگ صهیونیسم علیه اسلام و مسلمانان است؛ زیرا لابی صهیونیسم بر این کشور حکومت می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته