دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 مرداد 1402 - 11:30

نوری: آبروی نکونام در خطر است/امسال دلهره و استرس سهم هواداران استقلال می‌شود

نوری: آبروی نکونام در خطر است امسال دلهره و استرس سهم هواداران استقلال می‌شود
پیشکسوت تیم استقلال گفت: دلهره، استرس و نارضایتی سهم هواداران استقلال در فصل پیش رو است.
کد خبر : 859633

محمد نوری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در خصوص اینکه استقلال در فصل نقل و انتقالات موفق به حفظ محمد محبی و مهدی قائدی نشد و امیرحسین حسین‌زاده هم از شارلروا به این تیم بازنگشت، اظهار داشت: اوضاع اصلاً خوب نیست و کسانی که پشت صحته بودند از جمله حسین قربان زاده رئیس وقت سازمان خصوصی‌سازی، فضایی ایجاد کردند تا آهسته آهسته استقلال به سمت شرایط نامطلوب پیش برود. بدهی آندره‌آ استراماچونی به موقع پرداخت نشد تا استقلال از لیگ قهرمانان آسیا حذف شود. ریکاردو ساپینتو با همه وجودش برای موفقیت استقلال تلاش می‌کرد اما دست روی نقطه ضعف وی گذاشتند تا زود از کوره در برود و اخراج شود.

معلوم بود بیرانوند پرسپولیس را رها نمی‌کند

وی ادامه داد: پس از آنکه استقلال با سرمربیگری ساپینتو جام نگرفت و هواداران هم شاهد رفتن سرمربی مورد علاقه‌شان بودند، با اصرار همین هواداران جواد نکونام به عنوان سرمربی انتخاب شد در حالی که گزینه آقایان نبود. برای همین هم ماجرای علیرضا بیرانوند پیش کشیده شد در حالی که کاملاً روشن بود این دروازه‌بان پرسپولیس را رها نمی‌کند که به استقلال بیاید و دلیلی هم وجود نداشت چنین انتقال جنجالی صورت بگیرد. وگرنه مسعود ریگی که در گذشته برای استقلال بازی کرده بود الان در پرسپولیس است اما با این تفاوت که ریگی بازیکن ثابت تیم ملی نیست و از سپاهان به پرسپولیس رفت. تغییرات متعدد مدیریتی رخ داد و نوبت به علی خطیر رسید ولی برای باشگاهی که بالای ۶۰۰ میلیارد تومان بدهی دارد و کمک چندانی نمی‌شود، طبیعی است که بازیکنان گرانقیمت چه داخلی و چه خارجی به این تیم نمی‌آیند و فقط مهرداد محمدی جذب شده است.

نفراتی که باید جذب نشدند

پیشکسوت تیم استقلال با اشاره به اینکه جواد نکونام درست می‌گوید و او به تنهایی نمی تواند با همه مشکلات بجنگد، تصریح کرد: به غیر از محمدی و آرمین سهرابیان که به تیم ملی دعوت شده، بازیکنانی به استقلال آمده‌اند که کفاف تیم را نمی‌دهد. درست است که محمدرضا خالد آبادی و آریا برزگر بازیکن تیم ملی امید هستند و ایمان سلیمی هم در مس رفسنجان بازی‌های خوبی انجام داده ولی پاسخگوی استقلالی که هوادارانش تنها با قهرمانی آرام می‌شوند، نیست. سال بسیار سختی در انتظار تیم ماست و طرفداران باید بدانند در فصل نقل و انتقالات که مهم‌ترین زمان برای آماده کردن تیم است، حمایتی از تیم نشده و عملاً استقلال را به سمت نابودی برده‌اند. ضمن اینکه مهرداد محمدی از ناحیه همسترینگ آسیب دیده و ممکن است تا رسیدن به شرایط ایده‌آل فاصله داشته باشد.

مهره‌های کلیدی به استقلال نیامدند

نوری خاطرنشان کرد: با توجه به نوع بسته شدن تیم استقلال شرایط این تیم را با دیگر مدعیان خود برابر نمی‌بینم و جواد نکونام هم به مصاحبه‌های خود و مطالبی که در فضای مجازی می‌گذارد زنگ خطر را به صدا در آورده چون آبروی خود را در خطر می‌بیند. اگر محمدی را فاکتور بگیریم، مهره‌های کلیدی برای تیم استقلال جذب نشده‌اند. تیم به بازیکنانی نیاز دارد که بتوانند شرایط مسابقه را تغییر دهند. دلهره، استرس و نارضایتی سهم هواداران استقلال در فصل پیش رو است. در تعجب هستم چگونه سپاهان، تراکتور، گل‌گهر سیرجان و پرسپولیس می‌توانند نفرات مدنظرشان را جذب کنند. دست به دست هم داده شده تا استقلال زمین بخورد. دوست ندارند این تیم با قدرت بسته شود و می‌خواهند طرفداران و پیشکسوتان تیم در حسرت قهرمانی بمانند. اگر چنین است که اصلاً نگذارند استقلال در لیگ برتر و دیگر تورنمنت‌ها شرکت کند. 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته