دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 مرداد 1402 - 18:30

دادستان یاسوج: اعضای گروهک تروریستی وابسته به منافقان در یاسوج دستگیر شدند

دادستان یاسوج: اعضای گروهک تروریستی وابسته به منافقان در یاسوج دستگیر شدند
دادستان عمومی و انقلاب یاسوج گفت: اعضای چهار نفره گروهک تروریستی که به شبکه منافقان متصل بودند توسط سربازان وزارت اطلاعات دستگیر شدند.
کد خبر : 859629

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا، سید علی ملک حسینی روز یکشنبه با اعلام این مطلب به رسانه‌ها در بیان جزئیات این خبر اظهار کرد: این گروه چهار نفره که به شبکه منافقان متصل بودند اقدام به عملیات ایذایی (عملیاتی که شرایط برای مقاصد بعدی زمینه‌سازی شود) در استان‌های خوزستان، فارس و کهگیلویه بویراحمد داشتند که توسط سربازان امام زمان (عج) دستگیر و این باند متلاشی شدند.

وی افزود: استان کهگیلویه بویراحمد از استان‌های امن کشور است، این گروه با نقشه‌های زیرکانه سعی در به خطر انداختن این امنیت داشتند.

دادستان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: افراد این باند توسط منافقان از طریق فضای مجازی شناسایی و به هسته‌های تروریستی پیوسته بودند.

ملک حسینی ادامه داد: همه متهمان بازداشت شده، پس از ارتباط با سرکرده‌های گروهک منافقان، ساخت نارنجک‌های دستی و بمب‌های کوچک دست‌ساز را فرا گرفته و مضاف بر آموزش‌ها، پول‌هایی برای خرید تجهیزات و تهیه‌ی خانه‌های تیمی و وسایل نقلیه از منافقان دریافت کرده بودند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته