دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 مرداد 1402 - 13:35

تقوی: باید به موضوع بازیکن‌سالاری در تیم ملی نگاه جدی شود/ مردم سبک والیبال امروز ما را نمی‌پسندند

تقوی: باید به موضوع بازیکن‌سالاری در تیم ملی نگاه جدی شود  مردم سبک والیبال امروز ما را نمی‌پسندند
دبیر فدراسیون والیبال گفت: مردم فارغ از نتیجه این سبک والیبال را نمی‌پسندند و به همین دلیل هم باید تلاش کنیم تا بهترین نتیجه را در بازی‌های آسیایی بگیریم.
کد خبر : 859509

میلاد تقوی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در خصوص تغییر و تحولات در بدنه تیم ملی والیبال اظهار کرد: اینکه چه کسانی از کادرفنی تیم ملی والیبال جدا شوند در دست بررسی هستیم. حتی موضوعی که روز گذشته در کمیته فنی هم مطرح شد این بود با توجه به کمبود زمانی تا قهرمانی آسیا نگاه کمیته فنی تقویت کادرفنی است. اما اینکه کادرفنی چطور قرار است تقویت شود و چه کسانی به جمع این تیم اضافه شوند مسائلی بود که روز شنبه در کمیته فنی بررسی و اعضا هم نظراتشان را مطرح کردند. تعدادی از این عزیزان هم قرار شده نظراتشان را به رییس فدراسیون ارسال کنند و برای همین هم منطقی است که شخص داورزنی پس از کسب نظرات تمام دوستان بهترین تصمیم‌گیری را داشته باشد.

شاید برخی‌ها بگویند پس نقش کمیته فنی چیست؟

وی درباره اینکه آیا جدایی پاول، طلوع‌کیان و محمدی از تیم ملی صحت دارد یا خیر، گفت: ما در مورد اسامی و خروجی تیم ملی هیچ صحبتی مطرح نکردیم. فعلا نظر کمیته فنی در مجموع تقویت کادرفنی در نظر گرفته شده است اما در مورد اسامی و افراد تنها باید شخص رییس فدراسیون تصمیم نهایی را بگیرد. هنوز واقعا درباره جدایی هیچ کدام از این مربیان به اجماع نرسیده‌ایم. شاید برخی‌ها بگویند چطور پس از پایان کمیته فنی اردو‌های تیم ملی تشکیل شد پس در این میان نقش کمیته فنی چیست؟ با وجود کمبود وقت تنها به احترام کمیته فنی اردو‌های تیم ملی را نگه داشتیم تا نظرات آن‌ها را بدانیم. قطعا پس از اینکه مشخص شد سرمربی تیم ملی در سمت خود ابقا شده منطقی است در اسرع وقت هم اردو‌ها را تشکیل بدهیم تا اگر قرار بر تغییر و تحولی در بدنه کادرفنی تیم ملی باشد در طول این اردو‌ها اتفاق بیفتد.

باید به موضوع بازیکن‌سالاری در تیم ملی نگاه جدی شود

دبیر فدراسیون والیبال درباره نقش بازیکن سالاری در تیم ملی والیبال عنوان کرد: بالاخره این مساله یکی از نکاتی است که اعضای کمیته فنی روی این موضوع تاکید ویژه‌ای داشتند و معتقدند روی این نکته باید یک نگاه جدی شود. حتما در این خصوص هم تصمیمات خوبی اتحاذ خواهیم کرد.

تقوی در واکنش به اینکه آیا انصراف چند بازیکن از حضور در ترکیب برای حضور در قهرمانی آسیا صحت دارد یا خیر، عنوان کرد: تاکنون اطلاعات دقیقی به دست ما نرسیده و تنها ما هم در رسانه‌ها از آن مطلع شده‌ایم.

والیبال به خون مردم آغشته شده است

وی درباره اینکه مسئولان فدراسیون توقع چه نتایجی از والیبالیست‌ها در قهرمانی آسیا دارند، عنوان کرد: موضوع بحث نتیجه نیست، زیرا خود مردم هم دنبال نتیجه هستند. امروز هم مردم والیبال را به خوبی درک می‌کنند و با خون آن‌ها آغشته شده است به طوری که احترام زیادی برای این رشته قائل هستند. این مسئولیت روی دوش فدراسیون و تمام کسانی که تلاش می‌کنند کار را سخت می‌کند. به نظرم مردم درک می‌کنند که تیم ما خیلی خوب و رو به جلو پیش می‌رود و توقع بردن از همه تیم‌های خوب دنیا را ندارند، اما باز در حد نام ایران حداقل بچه‌ها بازی کنند.

عملکرد رضایت بخشی که مردم می‌خواهند را نتوانستیم از تیم ملی شاهد باشیم

دبیر فدراسیون والیبال در پایان گفت:اکنون گلایه‌هایی که وجود دارد به این دلیل است که هواداران بازی‌های تماشاگرپسند و محکمی که در گذشته مشاهده می‌کردند را امروزه دیگر نمی‌بینند و عوامل مختلفی در این مساله تاثیرگذار است مانند مصدومیت بچه‌ها تا حواشی که در بازی‌های لیگ ملت‌های والیبال به وجود آمد. بالاخره مسائلی که امروزه در تیم وجود دارد را نباید نادیده گرفت و نباید منکر نقاط ضعف شد و تمام این عوامل باعث شده تا آن عملکرد رضایت بخشی که مردم می‌خواهند را شاهد نباشیم. مردم فارغ از نتیجه از سبک بازی تیم ملی راضی نبودند و به همین دلیل هم باید تلاش کنیم تا بهترین نتیجه را در بازی‌های آسیایی بگیریم. مهم نیست در هانگژو به چه جایگاهی دست پیدا کنیم بلکه باید بهترین نوع بازی را به نمایش بگذاریم تا مردم از ما راضی باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته