دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 مرداد 1402 - 10:23
جانشین فرمانده کل انتظامی کشور:

مرزهای کشور از امنیتی مطلوب برخوردار است

مرزهای کشور از امنیتی مطلوب برخوردار است
جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به اینکه کشور ایران اسلامی به حول و قوه الهی در امنیت مطلوبی قرار دارد، گفت: بحمدالله مرزهای کشور از امنیتی مطلوبی برخوردار است.
کد خبر : 859489

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا، سردار قاسم رضایی در دیدار با حجت الاسلام سیداحمدرضا شاهرخی نمایند ولی فقیه و امام جمعه شهرستان خرم آباد با اشاره به اینکه کشور ایران اسلامی به حول و قوه الهی در امنیت مطلوبی قرار دارد، گفت: بحمدالله مرزهای کشور از امنیتی مطلوبی برخوردار است.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در خصوص قاچاق مواد مخدر و کالا در مرزهای خشکی و دریایی افزود: مبارزه با سرقت، قاچاق و خرید و فروش سلاح و مهمات که باعث ایجاد ناامنی در کشور می شود از مطالبات جدی مردم است که به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور خاطر نشان کرد: یکی از موضوعات جدی و مهم، رعایت بحث حجاب و عفاف است که به صورت جدی در حال پیگیری و در دستور کار پلیس و دیگر مسئولان قرار دارد و در جلسات مکرر با رئیس جمهور و دیگر مسئولان مد نظر قرار گرفته است.

سردار رضایی با اشاره به حمایت و پشتیبانی نمایندگان ولی فقیه، علماء و روحانیون و دیگر مسئولان کشور از پلیس، گفت: بحمدالله استان لرستان، استانی ولایی و انقلابی است که با تلاش پلیس در این استان، امنیت خوبی برقرار شده است البته جای کارهای بیشتری دارد که پلیس در این خصوص از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته