دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 مرداد 1402 - 00:01
وزیر دفاع در گفت‌وگو با آنا:

شرایط امنی در مرزها پایدار است؛ اجازه نمی‌دهیم ناامن‌کنندگان خدشه‌ای وارد کنند

شرایط امنی در مرزها پایدار است؛ اجازه نمی‌دهیم ناامن‌کنندگان خدشه‌ای وارد کنند
وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح گفت: هر کسی بخواهد به مرز‌های ایران خدشه‌ای وارد کند حتماً با آن برخورد خواهد شد، ضمن آنکه در حال حاضر شرایط خوبی در مرز‌ها حاکم است. .
کد خبر : 859326

امیر محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در مورد امنیت و ارسال تجهیزات پیشرفته به مرز‌های کشور اظهار کرد: با توجه به اینکه مرز‌های کشور از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، نیرو‌های مسلح در مرز‌ها مستقر هستند. ما نیز همواره به دنبال این هستیم که نیاز‌های نیرو‌های مسلح را با توجه به شرایطی که مناطق مرزی دارند، تأمین کنیم.

وی افزود: تاکنون تلاش کرده‌ایم که مرزهایمان را به مجهزترین سلاح‌ها اعم از تجهیزات مراقبتی، شناسایی و رزمی تجهیز کنیم تا دفاع کاملی در این مناطق صورت بگیرد.

وزیر دفاع تأکید کرد: کسانی که عملیات ایذایی در مرز‌ها انجام می‌دهند این نکته را نیز باید مدنظر قرار دهند که ابتکار عمل در ابتدا و در یک شرایطی در اختیار آن‌هاست، اما اینکه بتوانند آن را استمرار و ادامه دهند و سالم از مهلکه خارج شوند نیز مهم است؛ جمهوری اسلامی با اقداماتی که انجام می‌دهد اجازه چنین اتفاقی را نخواهد داد.

امیر آشتیانی تصریح کرد: هرکسی بخواهد به مرز‌های جمهوری اسلامی ایران خدشه‌ای وارد کند حتماً با او برخورد خواهد شد، ضمن آنکه در حال حاضر شرایط خوبی هم در مرز‌ها حاکم است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته