دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

موزیک ویدئو قطعه «دیوونه» چاوشی منتشر شد + ویدئو

موزیک ویدئو قطعه «دیوونه» جدیدترین اثر محسن چاوشی که در مراسم جشن پایان سریال «شهرزاد» رونمایی شده بود، منتشر شد.
کد خبر : 85926

به گزارش خبرنگار فرهنگی آنا، این موزیک ویدئو در مراسم جشن پایان سریال «شهرزاد» که شب گذشته با حضور کارگردان، بازیگران و سایر عوامل این مجموعه و بسیاری از چهره‌های برجسته فرهنگی و هنری در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار شد، به نمایش در آمد که با استقبال زیاد مخاطبان همراه بود.


این قطعه بعد از ترانه‌های «هم خواب»، «کجایی»، «شهرزاد»، «به رسم یادگار»، «افسار»، «ماه پیشونی» و «خداحافظی تلخ» برای مجموعه تلویزیونی «شهرزاد» تولید شده است.


سریال «شهرزاد» سریال پرمخاطبی بود که دوشنبه هر هفته به صورت منظم توزیع می‌شد و علاوه بر قصه و کارگردانی و بازی های بی‌نظیر بازیگرانش، قطعات موسیقی محسن چاوشی نیز در موفقیت این سریال موثر بود و مورد توجه مخاطبان قرار گرفت.


قطعه «دیوونه» آخرین قطعه چاوشی برای سری اول مجموعه شبکه خانگی «شهرزاد» به کارگردانی حسن فتحی و با بازی علی نصیریان، شهاب حسینی، ترانه علیدوستی، مصطفی زمانی، پریناز ایزدیار و... است.


شاعر این ترانه پدرام پاریزی، گیتار الکتریک عادل روح‌نواز و تنظیم، میکس و مسترینگ این قطعه را فرشاد حسامی بر عهده داشته و آهنگسازی آن نیز توسط محسن چاوشی انجام شده است.


دانلود فایل صوتی

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته