دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 تير 1402 - 13:05
در حاشیه جلسه هیئت دولت؛

حسینی: مجلس باید اصلاح قانون انتخابات را سریعتر نهایی کند

حسینی: مجلس باید اصلاح قانون انتخابات را سریعتر نهایی کند
معاون امور مجلس رئیس‌جمهور گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی هفته آینده در مورد اصلاح قانون انتخابات تصمیم‌گیری می‌کنند و باید هر چه زودتر نهایی شود.
کد خبر : 858914

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا، سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه) هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره اینکه آیا اصلاح قانون انتخابات مجلس به این انتخابات می‌رسد، گفت: این موضوع به این بستگی دارد که نمایندگان مجلس هفته آینده در این زمینه چه تصمیمی بگیرند. این مصوبه باید هر چه زودتر نهایی شود در غیراین صورت با مشکلاتی مواجه می‌شود.

وی درباره اینکه قرار بود براساس قانون جدید از ۱۶ مرداد ثبت‌نام‌ها آغاز شود،افزود: بله، این هفته باید ثبت‌نام‌ها انجام شود. کمیسیون کار خود را به اتمام رسانده و مجددا به صحن فرستاده است.

معاون امور مجلس رئیس جمهور تاکید کرد: مجلس هفته آینده در روز‌های شنبه، یکشنبه و دوشنبه جلسه علنی دارد و امیدواریم این مصوبه نهایی شود.

حسینی درباره لایحه انتخابات نیز گفت: لایحه‌ای را که دولت سیزدهم تهیه کرده از قبل هم بوده و این دولت آن را با سیاست‌های کلی تکمیل کرده است.

وی در واکنش به نکاتی که مجلسی‌ها درباره وزیر ورزش گفت: نمایندگان در اظهارنظر آزاد هستند و نظرات خودشان را مطرح می‌کنند، اما تا الان موضوع خاصی که جدی باشد مطرح نشده است و فقط در حد گفت‌وگو و اظهارنظر است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته