دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

دلیل عدم حضور مهرداد محمدی در تمرینات استقلال مشخص شد

دلیل عدم حضور مهرداد محمدی در تمرینات استقلال مشخص شد
وینگر تازه وارد استقلال چند روزی است که در تمرینات شرکت نمی‌کند که علت این موضوع مشخص شد.
کد خبر : 858900

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، مهرداد محمدی چند روزی است که در تمرینات تیم اسقلال شرکت نمی کند. او حتی با لباس شخصی هم در محل تمرین حاضر شده اما در تمرینات گروهی نبوده است. همین باعث شده تا شایعات زیادی در مورد عدم حضور این بازیکن در تمرین مطرح شود.

به دلیل برگشتن خوردن چک باشگاه عده ای اعلام کردند که او در اعتراض به این موضوع تمرین نمی کند اما برخی دیگر مدعی شدند که وی دچار مشکل شخصی شده و برای حل کردن امورات شخصی اش به قطر رفته و بعد از حل شدن مشکلات تمرین می کند.

اما پیگیری خبرنگار آنا حکایت از این دارد که مهرداد محمدی با مصدومیت از نوع همسترینگ با درجه سه روبرو شده و با مشورتی که جواد نکونام با بدنساز و پزشک تیم داشته قرار بر این شده چند روزی روی مهرداد محمدی فشار وارد نشود. ظاهرا اگر مشکل او در این چند روز حل شود از شنبه در تمرینات حاضر می شود.

همچنین آخرین خبرهای نقل و انتقالاتی در مورد باشگاه استقلال مربوط به جدایی علیرضا رضایی گلر این تیم است. این بازیکن که امسال به عنوان بازیکن بالای 25 سال شناخته می شود با تصمیم نکونام از جمع آبی پوشان جدا می شود و دیگر در تمرینات تیم شرکت نمی کند. با جدایی رضایی یک سهمیه از لیست 19 نفره استقلال آزاد می شود. البته گفته می شود آرمان رمضانی هم دیگر بازیکنی است که سرمربی آبی ها او را نمی خواهد اما هنوز در مورد این بازیکن خبر قطعی اعلام نشده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته