دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 تير 1402 - 10:26

بهترین هتل های عباس آباد، تجربه اقامتی متفاوت در شمال

بهترین هتل های عباس آباد، تجربه اقامتی متفاوت در شمال
عباس آباد یکی از جذاب‌ترین شهرهای توریستی شمال کشور است که دارای جاذبه‌های تاریخی و طبیعی متفاوت و گوناگونی‌ست. این شهر زیبا در استان مازندران قرار دارد و سالانه حجم فراوانی از گردشگران را به خود جذب می‌کند. به همین دلیل هتل های عباس آباد امکانات گوناگون و مناسبی را در اختیار گردشگران قرار می‌دهند تا مسافران سفر راحت و دوست‌داشتنی را تجربه کنند.
کد خبر : 858866

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، عباس آباد یکی از جذاب‌ترین شهرهای توریستی شمال کشور است که دارای جاذبه‌های تاریخی و طبیعی متفاوت و گوناگونی‌ست. این شهر زیبا در استان مازندران قرار دارد و سالانه حجم فراوانی از گردشگران را به خود جذب می‌کند. به همین دلیل هتل های عباس آباد امکانات گوناگون و مناسبی را در اختیار گردشگران قرار می‌دهند تا مسافران سفر راحت و دوست‌داشتنی را تجربه کنند. برای آشنایی با بهترین هتل ها در عباس آباد و چگونگی رزرو ارزانترین هتل‌ها با ما همراه باشید.

سفر به عباس آباد

اگر شما نیز از طرفداران دریا و جنگل هستید بهتر است سری به شهرهای خطه‌ ساحلی بزنید. ازجمله شهرهایی که هم به مناطق سرسبز و پارک‌های جنگلی و هم به ساحل دریا و مراکز خرید بی‌شمار دسترسی دارد شهر زیبای عباس آباد است. این شهر در مسیر شهرهای رامسر، تنکابن و متل قو قرار دارد؛ بنابراین اگر از این شهرها عبور می‌کنید به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما به جاذبه های دیدنی عباس آباد سری بزنید و سفر خود را دلنشین‌تر کنید.

بهترین هتل های عباس آباد

به دلیل تعداد بالای مسافر به شهرهای شمالی کشور، معمولا مکان‌های اقامتی مختلفی در این شهرها وجود دارد اما همه‌ آن‌ها ویژگی‌های یکسانی ندارند. موقعیت مکانی مناسب، نظافت و تمیزی هتل، برخورد دوستانه‌ پرسنل و ارائه‌ خدمات ضروری ازجمله مواردی است که باید در انتخاب هتل مناسب در نظر داشته باشید. رزرو هتل پیش از آغاز سفر به‌ویژه در روزهای شلوغ سال شما را از سردرگمی در مقصد نجات می‌دهد. برخی از بهترین هتل های عباس آباد را در ادامه بررسی می‌کنیم.

هتل الماس عباس آباد

هتل الماس عباس آباد در منطقه‌ای آرام و خوش آب‌وهوا قرار دارد. اگر قصد دارید در سفر خود به جاذبه های گردشگری نزدیک به عباس آباد همچون دریاچه ولشت، روستای تاریخی کندلوس، کلاردشت و روستاهای ییلاقی سری بزنید این هتل بسیار مناسب است. هتل الماس در میان دو شهر نشتارود و متل قو جای گرفته است. این هتل زیبا دارای 34 اتاق است که برخی از آن‌ها چشم‌اندازی رو به دریا دارند.

هتل دوریکا عباس آباد

فاصله‌ بسیار کوتاه هتل دوریکا از دریا آن را به یکی از بهترین هتل های عباس آباد تبدیل کرده است. اگر دوست دارید در مدت سفر خود از تماشای دریا یا شنا کردن در آب لذت ببرید این هتل انتخاب مناسبی برای شماست. اما اگر از طرفداران جنگل و فضای سبز هستید باز هم این هتل دسترسی راحت و کوتاهی به جنگل دارد. دسترسی به اینترنت پرسرعت و وجود رستوران ساحلی در این هتل از دیگر مزایای هتل دوریکا محسوب می‌شود.

بهترین هتل های عباس آباد، تجربه اقامتی متفاوت در شمال

از سوی دیگر هتل دوریکا به فرودگاه‌های رامسر و نوشهر نزدیک است و از این جهت اگر از شهرهای دوری به مازندران سفر می‌کنید می‌توانید از اقامت در این هتل لذت ببرید.

هتل پاپیون عباس آباد

از دیگر هتل های عباس آباد هتل پاپیون است. این هتل دارای 28 اتاق است که با دسترسی راحت به ساحل دریا، آبشار سوتراش، دهکده نمک آبرود و پارک جنگلی خشکه داران مکان مناسبی برای گردش و تفریح در مناطق طبیعی نزدیک به شهر عباس آباد به شمار می‌آید. فاصله‌ی سی کیلومتری این هتل تا شهرهای رامسر و چالوس دسترسی به تله کابین چالوس و مناطق گردشگری رامسر را ساده‌تر کرده است.

هتل آسمان عباس آباد

هتل آسمان عباس آباد هتلی تازه‌ساخت و دارای 28 اتاق است. این هتل در فاصله‌ کوتاهی از شهرهای چالوس و تنکابن جای دارد. همانند دیگر هتل‌های معرفی‌شده این هتل سه ستاره نیز دسترسی آسانی به دریا دارد. برخی از اتاق‌های این هتل مشرف به دریا هستند و در صورت تمایل می‌توانید در این اتاق‌ها اقامت کنید. هتل آسمان با ارائه‌ خدمات گوناگون و دارا بودن کافی‌شاپ، پارکینگ، رستوران گزینه‌ای مناسب برای شما خواهد بود.

قیمت هتل در عباس آباد چگونه است؟

قیمت هتل های عباس آباد تحت‌تاثیر عوامل مختلفی است. هتل‌هایی که در این مطلب به بررسی آن‌ها پرداختیم برخی از بهترین هتل ها در عباس آباد و سه ستاره هستند که امکانات رفاهی مناسبی را برای مهمانان فراهم کرده‌اند. از مهم‌ترین عواملی که روی قیمت هتل در عباس آباد تاثیرگذار است می‌توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • دسترسی به مناطق گردشگری گوناگون

  • دسترسی به ساحل دریا

  • بهره‌گیری از امکانات رفاهی مانند پارکینگ، رستوران، کافی‌شاپ و مرکز خرید

  • سابقه‌ی هتل

  • ایام گوناگون سال مانند تعطیلات یا روزهای شلوغ

بهترین هتل های عباس آباد، تجربه اقامتی متفاوت در شمال

رزرو ارزانترین هتل در عباس آباد

قطعا یکی از مواردی که باید برای سفر خود در نظر داشته باشید انتخاب مکان مناسب و به‌صرفه‌ای برای اقامت است. برای انتخاب راحت‌تر و مقایسه‌ی کامل بین امکانات رفاهی بهترین هتل های عباس آباد و قیمت آن‌ها می‌توانید به سایت فلای تودی مراجعه کنید. فلای تودی با ارائه‌ اطلاعات کامل انواع هتل‌ها و مراکز اقامتی به شما کمک می‌کند تا بهترین گزینه را از لحاظ امکانات، بودجه‌بندی و دسترسی محلی موردنظر خود انتخاب کنید.

مزایای رزرو هتل در فلای تودی

فلای تودی برای راحتی حال مسافرین عزیز خدمات زیر به صورت آنلاین و غیرحضوری ارائه می‌دهد.

  • امکان جستجو و نمایش تمامی هتل‌ها و مکان‌های اقامتی در شهر موردنظر شما

  • نمایش هتل‌ها بر اساس قیمت به صورت صعودی یا نزولی

  • رزرو هتل به صورت غیرحضوری در هر ساعتی از شبانه‌روز

  • نمایش تمامی مشخصات و امکانات هتل های عباس آباد

  • رزرو آنلاین هتل و پرداخت هزینه‌ی آن به شکل غیرحضوری

پیدا کردن بهترین هتل در عباس آباد یکی از مولفه‌های مهم برای راحتی شما در سفر است. به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم پیش از آنکه سفر خود را آغاز کنید هتل موردعلاقه‌ خود را با مشاهده و مقایسه در فلای تودی انتخاب کنید تا با خاطری آسوده سفر کنید و تجربه‌ای فراموش‌نشدنی برای خود رقم بزنید.

انتهای پیام/

برچسب ها: فلای تودی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته