دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

حجازی‌فر: تئاتری‌ها نباید به حداقل‌ها راضی باشند/ پاکسازی تئاتر شهر باید استمرار داشته باشد

حجازی‌فر: تئاتری‌ها نباید به حداقل‌ها راضی باشند  پاکسازی تئاتر شهر باید استمرار داشته باشد
بازیگر و کارگردان تئاتر و سینما گفت: همیشه روال بوده که تئاتری‌ها در هر دوره‌ای به حداقل‌ها راضی می‌شدند، اما این خوب نیست، من به شخصه تصمیم دارم اینطور نباشم و الان هم امیدوارم که این شرایط پاکسازی تئاتر شهر استمرار داشته باشد.
کد خبر : 858839

هادی حجازی‌فر، بازیگر و کارگردان تئاتر و سینما و دبیر نوزدهمین جشنواره تئاتر عروسکی درباره پاکسازی اطراف تئاتر شهر در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا گفت: فضای تئاتر شهر نماد یک مکان فرهنگی و پرارزش برای هنرمندان است که همیشه برای هر هنرمندی آرزوی یک اجرا در آن وجود دارد.

وی در ادامه افزود: از این ساختمان باید مراقبت شود، البته فقط مسئله فیزیکی و ارزش تاریخی آن مطرح نیست، در این راهروهای تئاتر شهر آدم‌هایی نفس کشیده‌اند که ما از راه دور از آنها خیلی یاد گرفتیم، به نام‌هایشان افتخار کردیم و امیدواریم که بتوانیم راهشان را ادامه بدهیم.

حجازی‌فر همچنین گفت: ضمن درک دغدغه‌های معیشتی دوستان دستفروش اطراف تئاتر شهر، امیدوار هستم که همین نزدیکی‌ها برایشان فضایی فراهم شود تا بتوانند به کارشان بپردازند، اما واقعا ازدحام این منطقه پای آسیب‌های دیگر اجتماعی مثل مواد مخدر و چیزهای دیگر را به این مکان باز کرده بود. ما صحنه‌های بدی در همین زمان جشنواره تئاتر عروسکی در اطراف تئاتر شهر دیدیم، این حداقل خواسته تئاتری‌ها است که این فضا پاک باشد. البته ما تئاتری‌ها همیشه به حداقل‌ها راضی هستیم، اما من تلاش دارم دیگر اینطور نباشم، چرا که اعتقاد دارم وظیفه صاحبان شهر و صاحبان فرهنگ است که به این مسائل رسیدگی کنند.

وی با تشکر از کسانی که در این پاکسازی کمک رسانی کردند، گفت: من به شخصه به عنوان یک تئاتری از همه تشکر می‌کنم و امیدوارم که این امر استمرار داشته باشد.

حجازی فر در پایان گفت: سعی کردیم امسال جشنواره عروسکی را با همه سختی‌ها خوب برگزار کنیم و امیدواریم دوره‌های بعدی نیز به خوبی برپا شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته