دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 ارديبهشت 1395 - 10:10
در گفت وگو با آنا

مهاجری: به شرط حمایت مسئولان در پدیده می مانم/ مشهد هم مثل خوزستان پتانسیل بالایی در فوتبال دارد

سرمربی پدیده مشهد گفت: وقتی خوزستان به چنین پتانسیلی می‌رسد که یک تیم از این استان می‌تواند به عنوان قهرمان لیگ معرفی شود، قطعا ما هم می‌توانیم با حمایت مسئولان استانی در لیگ برتر حرفی برای گفتن داشته باشیم.
کد خبر : 85858

رضا مهاجری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد جایگاه پدیده در رتبه دهم جدول لیگ برتر گفت: «پدیده مشهد در این فصل مشکلات زیادی را پشت سر گذاشت. در بحث مدیریتی با کمبودهایی روبرو بودیم که باعث شد تا در بحث کلان باشگاه دچار صدمه شود. در بحث فنی هم در مهمترین هفته‌های فصل چند بازیکن کلیدی خودمان را به دلیل مصدومیت از دست دادیم که نبود آنها ضربه شدیدی به تیم وارد کرد و باعث شد تا نتوانیم امتیازات لازم را کسب کنیم.»


وی در خصوص تمدید قراردادش با باشگاه پدیده برای فصل بعد افزود: «بنا بر ماندن است. اما ماندن من مستلزم کمک همه جانبه مسئولان شهر برای ساختن تیم بهتری است. همه مسئولان باید دست به دست هم دهند تا پدیده با قدرت بیشتری در لیگ برتر شرکت کند.»


مهاجری در مورد قرارداد بازیکنان پدیده و اینکه چند بازیکن از این تیم جدا می‌شوند گفت: «حدود 12 بازیکن قراردادشان با پدیده به تمام رسیده است. من دوست دارم این بازیکنان که در این فصل برای ما زحمت کشیدند در فصل بعد هم همراه ما باشند. امیدوام باشگاه قرارداد آنها را تمدید کند.»


سرمربی پدیده در رابطه با هدف این تیم برای فصل بعد رقابت‌های لیگ اظهار داشت: «وقتی خوزستان به چنین پتانسیلی می‌رسد که یک تیم از این استان می‌تواند به عنوان قهرمان لیگ معرفی شود، قطعا ما هم می‌توانیم با حمایت مسئولان استانی در لیگ برتر حرفی برای گفتن داشته باشیم. مشهد پتانسیل کسب رتبه بهتر در لیگ را دارد اما به شرطی که مدیران استانی از تیم‌های مشهدی حمایت کنند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب