دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

سرلشکر باقری از پایگاه شهید فکوری تبریز بازدید کرد

سرلشکر باقری از پایگاه شهید فکوری تبریز بازدید کرد
سرلشکر باقری به همراه امیر سرلشکر موسوی با حضور در پایگاه شهید فکوری تبریز از بخش‌های مختلف این یگان بازدید کرد.
کد خبر : 858455

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا، سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، با هدف بازدید از یگان‌های نیروهای مسلح مستقر در استان آذربایجان شرقی در راس هیأت عالی رتبه نظامی وارد تبریز شد.

وی به همراه امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش و هیئت همراه با حضور در پایگاه شهید فکوری تبریز، ضمن بازدید از بخش‌های مختلف و نمایشگاه توانمندی‌های پایگاه شهید فکوری، توان رزمی این یگان را مورد ارزیابی قرار داد.

در این بازدید امیر نصیرزاده جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، امیر دریادار سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش، امیر سرتیپ حیدری فرمانده نیروی زمینی، امیر سرتیپ واحدی فرمانده نیروی هوایی و جمعی از معاونان ستاد کل نیروهای مسلح رییس ستاد کل نیروهای مسلح را همراهی کردند.

سرلشکر باقری در بدو ورود به تبریز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه خدا را شاکرم که فرصتی شد تا در استان آذربایجان شرقی حضور پیدا کنم، اهداف سفر خود را ارزیابی واحدهای نیروهای مسلح مستقر در این استان عنوان کرد.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح افزود: طبق بررسی‌های قبلی، وضعیت استان از نظر امنیتی در شرایط مناسب و مطلوبی است و مرزها در امنیت قرار دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته