دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

تجلیل از میانداران پیشکسوت مازندرانی با اهدای نشان «حبیب»

تجلیل از میانداران پیشکسوت مازندرانی با اهدای نشان «حبیب»
رویداد «مقام مجنون»؛ نکوداشت پیرغلامان امام حسین (ع) در استان مازندران برگزار شد. 
کد خبر : 858442

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، به همت نمایندگی بنیاد دعبل خزاعی  در استان مازندران؛ برای دومین سال پیاپی، تجلیل از پیرغلامان اباعبدالله الحسین علیه السلام همزمان با سراسر کشور در مازندران برگزار شد.

در این رویداد، تعدادی از پیرغلامان میاندار هیات که عمری با رونق بخشیدن به هیئات و دستجات عزاداری خدمت نمودند تجلیل و تکریم بعمل آمد.

در این مراسم که با حضور سُلگی معاون سیاسی استاندار مازندران در سالن اجتماعات استانداری در ساری برگزار شد، وی  رویکرد سازمان تبلیغات اسلامی و بنیاد دعبل خزاعی در تجلیل از برخی ارکان هیئات مذهبی که کمتر دیده می‌شوند را  ابتکار و نوآوری ارزیابی کرد و از دست‌اندرکاران برگزاری رویداد مقام مجنون تقدیر کرد.

گفتنی است در آیین نکوداشت پیرغلامان عزیز و به پاس ارج نهادن به جایگاه شامخ این عزیزان مسئولین مختلفی همچون مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران، رئیس شورای هیئات مذهبی و کانون مداحان استان، رئیس بسیج مداحان استان، دبیر قرارگاه خاتم استان، قائم مقام صداوسیمای استان ، مدیرکل اوقاف و امورخیریه مازندران ،  هیات رئیسه شورای هیئات مذهبی و کانون مداحان ،  رابطین و معاونین بنیاد دعبل خزاعی در جلسه حضور داشتند.

شایان ذکر است میانداران پیشکسوت مازندران از شهرهای میاندرود، بابل، بابلسر، سوادکوه، تنکابن، سیمرغ و بهشهر بودند که با اهدای نشان حبیب و تقدیرنامه حجت‌الاسلام قمی رییس سازمان تبلیغات اسلامی، از ایشان تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته