دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 تير 1402 - 08:27

رئیسی: مردم کهگیلویه و بویراحمد امروز از نتایج دور اول سفر بهره‌مند خواهند شد

رئیسی: مردم کهگیلویه و بویراحمد امروز از نتایج دور اول سفر بهره‌مند خواهند شد
رئیس‌جمهور گفت : امروز با افتتاح ابرپروژه‌ها، مردم استان کهگیلویه و بویراحمد از ثمرات دور اول سفر بهره‌مند خواهند شد.
کد خبر : 858427

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی امروز در بدو ورود به فرودگاه یاسوج گفت: مصوباتی در دور اول سفر داشتیم که مردم انتظار داشتند این مصوبات اجرایی شود، که با تلاش مسوولان و نیروهای توانای استان، استاندار و با کمک مرکز، برخی پروژه هایی که مردم انتظار داشتند به ثمر نشسته است.

وی افزود: در این سفر گزارش به ثمر نشستن برخی از این طرح ها را به مردم خواهیم داد و مردم از نتایج سفر اول بهره مند خواهند شد.

رئیس‌جمهور با بیان اینکه در سفر دوم مسائل گسترده تری مورد بحث ما است، اظهار کرد: مسائل ضروری که در دور اول سفر بود به نتیجه رسیده و با گزارشاتی که از استاندار، نمایندگان، نماینده ولی فقیه دارم بخشی از آنها در حال انجام است.

رئیسی گفت: کارهای در دست اقدام دنبال خواهند شد تا به نتیجه قطعی برسند و هم مواردی که در این سفر توسط گروه های اعزامی بررسی شده اند کار را به نحوی دنبال می کنیم.

وی تاکید کرد: این استان دارای ظرفیت های بزرگ کشاورزی و صنعتی است و امیدواریم بتوانیم در جهت رفع مشکلات مردم و جوان های عزیز استان گام برداریم که رضایت خداوند و افزایش اعتماد مردم را به دنبال خواهد داشت.

رئیس جمهور گفت: عشایر ذخیره ارزشمند استان هستند، عشایر قشر مولد و تولیدکننده ای هستند که باید مورد توجه خاص قرار بگیرند، کارهایی انجام گرفته و کارهای دیگری نیز باید در خدمت زیست عشایری انجام شود که در دستور کار دولت است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته