دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

جولان بازیگران درجه چندم سینما در تجمعات هواداری فوتبال به بهانه جذب فالوور/ لُمپن‌هایی در لباس سلبریتی!

جولان بازیگران درجه چندم سینما در تجمعات هواداری فوتبال به بهانه جذب فالوور  لُمپن‌هایی در لباس سلبریتی!
متاسفانه در سال‌های اخیر در بعضی از تجمعات هواداری شاهد حضور برخی از هنرپیشه‌ها هم هستیم که این مسئله عجیب به نظر می‌رسد.  
کد خبر : 858425

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، اینکه بعضی از هنرپیشه‌ها طرفدار فوتبال و تیم‌های پرطرفدار باشند، نه تنها بد نیست که خیلی هم خوب است. این مسئله حتی برای رسانه‌ها و هواداران هم جذابیت‌های خاص خود را دارد، اما حضور بعضی از هنرپیشه‌ها در تجمعات هواداری اصلاً شکل قشنگی ندارد. عجیب اینکه وقتی صحبت‌های همان هنرپیشه‌ها را گوش می‌کنید می‌بینید که سطح صحبت‌هایشان حتی از صحبت‌های هواداران عادی که هیچ ادعایی هم ندارند و فقط عاشق تیم‌ها هستند، پایین‌تر است و آن قدر رفتارهای لمپنانه دارد که کسی باور نمی‌کند آن‌ها بازیگر سینما و تلویزیون هستند.

یک هنرپیشه یا سلبریتی اگر هم در تجمع شرکت می‌کند باید حرف‌های متفاوت و عاقلانه‌تری بزند. او حتی می‌تواند پل رابطی باشد بین هواداران تیم محبوبش با مسئولانی که باید صدای اعتراض فوتبال دوستان را بشنوند، اما وقتی خود آن هنرپیشه جوگیر می‌شود و حرف‌های کاملاً هواداری می‌زند، طبعاً نمی‌توان انتظار چندانی از او داشت. حالا بماند که بعضی از این هنرپیشه‌ها و یا پیشکسوتان هم به دنبال فالوور گرفتن هستند و خیلی دغدغه فوتبال را ندارند.

در همین تجمع اخیر هواداران استقلال شاهد حضور یک فوتبالیست قدیمی و نه‌چندان سرشناس (داوود حقدوست) هم بودیم که فقط یک فصل در استقلال بازی کرد و اصلاً در حد و اندازه‌های این تیم هم نبود به طوری که در تجمع هواداران، خیلی‌ها اصلاً او را نشناختند و خیلی ها او را با شاهرخ بیانی اشتباه گرفتند! به هر حال تجمعات هواداری بیشتر از سر عشق و عاشقی و علاقه افراطی به تیم‌هاست هواداری که عاشق تیمش است، برای چند ساعت هم که شده سایر مشکلات را فراموش می‌کند او احساس می‌کند که باید در دفاع از تیمش فریاد بزند و شعار بدهد.

تا اینجای کار مسئله‌ای نیست، اما به هر حال عده‌ای هم فرصت‌طلبی می‌کنند و از آب گل‌آلود برای منافع شخصی خود ماهی می‌گیرند. این مسئله حتماً باید مورد توجه قرار بگیرد چرا که یک درد فرهنگی است و در این فضای بی‌دروپیکر مجازی هم به هر حال فرصت طلب‌ها معمولاً برنده هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته