دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 تير 1402 - 13:16

استکی: علی‌اکبری در آذرماه برای کمربند قهرمانی مبارزه می‌کند/او یک‌تنه کار‌ها را پیش می‌برد، ولی نیاز به حمایت دارد

استکی: علی‌اکبری در آذرماه برای کمربند قهرمانی مبارزه می‌کند او یک‌تنه کار‌ها را پیش می‌برد، ولی نیاز به حمایت دارد
مربی علی‌اکبری گفت: امیر باید به احتمال زیاد در مسابقه آینده خود که آذرماه سال جاری است برای کمربند قهرمانی مصاف دهد.
کد خبر : 858293

علیرضا استکی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در خصوص بُرد امیرعلی اکبری مقابل فایتر کانادایی اظهار کرد: آذرماه سال گذشته آخرین مسابقه علی اکبری بود و پس از آن دیگر هیچ مسابقه‌ای انجام نداد تا اینکه روز شنبه مسابقه‌ای با حریف کانادایی خودش انجام داد و توانست او را شکست بدهد. ما برای این دیدار از خیلی وقت پیش به آنالیز حریف کانادایی پرداخته بودیم تا بتوانیم به بُرد برسیم. واقعا وی از لحاظ روحی و روانی شرایط خوبی برای مبارزه با حریفش داشت.

مبارزه بعدی علی اکبری برای کمربند قهرمانی است

وی درباره اینکه آیا مسابقه آینده برای رسیدن به کمربند قهرمانی است یا خیر، گفت: او باید به احتمال زیاد در مسابقه آینده خود که آذرماه سال جاری است برای کمربند قهرمانی مصاف دهد هر چند فعلا حریفش صددرصد مشخص نیست.

وی یک کشتی‌گیر قهار به حساب می‌آید 

سرمربی فایتر کشورمان درباره مهارت‌های بالای علی‌اکبری عنوان کرد:او یک کشتی‌گیر قهار به حساب می‌آید و در کنارش هم از فنون رشته بوکس و سایر رشته‌ها هم به خوبی استفاده می‌کند. خداراشکر در زمان حمله، دفاع و حتی ضد حمله از مهارت‌های بوکس بهره می‌برد تا بتواند در مقابل حریفان روی به استفاده از تاکتیک کشتی بیاورد. این اتفاق نشان دهنده هوش بالای این ورزشکار است که می‌تواند از همه پتانسیلش در زمان مبارزه خودش استفاده کند. تمام بازی‌های علی اکبری با برنامه است چه یک نفر و چه تیم ۱۰ نیز کنارمان باشد باز برای هر دیداری برنامه‌ریزی خودمان را داریم.

طرز تفکر علی اکبری آنالیز هوشمندانه روی حریفانش است

استکی ادامه داد: البته، چون او یک نفر است خیلی راحت‌تر می‌توانیم روی هر چیزی برنامه مدونی طراحی کنیم. حریفان وی از یک ماه پیش مشخص می‌شود و ما هم روی نقاط ضعف و قوت آن‌ها ثانیه به ثانیه حتی دقیقه به دقیقه کار می‌کنیم تا در زمان مسابقه از آن نقاط به رقبا ضربه بزنیم. خود امیر علی اکبری هم یک ورزشکار حرفه‌ای و به همین دلیل نیز طرز تفکر او این است که روی حریفانش آنالیز بهتری صورت بگیرد.

خوشحالیم پرچم ایران را در کشورهای دیگر بالا می‌بریم

وی در مورد اینکه حمایت‌ها در ایران از علی اکبری چگونه است، گفت: متاسفانه در ایران فدراسیونی وجود دارد هر چند مرتبط با حرفه و شغل  علی اکبری نیست. واقعا شرایط حمایتی برای ما فراهم نیست، اما باز هر طور شده داریم از ورزش مملکت حمایت می‌کنیم آن هم با بالابردن پرچم سه رنگ کشورما و از این بابت بسیار خوشحالیم. وییک تنه کار‌ها را پیش می‌برد، اما باز امیدوارم در آینده خیلی بهتر از این شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته