دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 ارديبهشت 1395 - 01:02
درگفت وگو با آنا

کیانی: باید کارالنصر را در امارات تمام کنیم/ تراکتوری ها در فینال جام حذفی طرفدار استقلال هستند

کاپیتان تیم تراکتورسازی گفت:به واسطه مسائلی که عربستان ایجاد کرده شاید حواشی زیادی هم برای ما در امارات به وجود آورند
کد خبر : 85828

مهدی کیانی درگفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در خصوص دیدار امشب تیمش مقابل النصر امارت گفت: «هدف ما مشخص است و باید در خانه حریف نتیجه لازم را بگیریم تا به دور بعدی مسابقات صعود کنیم. برای رسیدن به هدف خود انگیزه بالایی داریم و می خواهیم با یک پیروزی خوب در خانه حریف کار را تمام کنیم تا صعودمان به مرحله بعد قطعی شود.»


وی ادامه داد: «به واسطه مسائلی که عربستان ایجاد کرده شاید حواشی زیادی هم برای ما در امارات به وجود آورند اما ما فقط به بازی فکر می کنیم و می خواهیم نماینده ایران را در خاک امارات سربلند کنیم. امیدوارم با یک پیروزی ارزشمند به ایران برگردیم.»


هافبک تراکتورسازی درباره اینکه چرا این تیم این قدر دیر نتایج خوبش در لیگ برتر را شروع کرد، عنوان کرد: «به نظرم تراکتورسازی در نیم فصل اول ضعیف عمل کرد و امتیازات زیادی را از دست داد. از زمانی که سرمربی تیم عوض شد و امیر قلعه نویی هدایت تراکتورسازی را برعهده گرفت، شرایط خوب شد و امتیازات با ارزشی نیز به دست آمد. اگر کادرفنی که تراکتور در حال حاضر در اختیار دارد از ابتدای فصل در این تیم کار می کرد شانس قهرمانی تراکتور به مراتب بیشتر از دیگر تیم های لیگ برتر بود. با این حال ایستادن در رده چهارم هم عملکرد قابل قبولی است.»


وی در خصوص اینکه به نظرش کدام تیم قهرمان جام حذفی می شود و تراکتورشانسی برای کسب سهمیه آسیا دارد یا خیر، بیان کرد: «به طور حتم تمامی افرادی که تیم تراکتورسازی را دوست دارند، در فینال جام حذفی از استقلال حمایت می کنند چرا که قهرمانی این تیم جواز صعود تراکتورسازی را به لیگ قهرمانان آسیا صادر می کند. به نظرم هر دو تیم شایسته قهرمانی هستند و امیدوارم تیمی که شایسته تر است جام را بالای سر ببرد.»


کیانی با بیان این نکته در صورت حفظ تیم فعلی تراکتورسازی در فصل آینده اتفاقات بهتری برای این تیم رخ می دهد، بیان کرد: «امیدوارم مسئولان بعد از دو دیداری که مقابل النصر برگزار می کنیم به فکر فصل آینده باشند و زودتر دست به کار شوند. اگر می خواهیم فصل بعدی قهرمان شویم باید اسکلت اصلی تیم حفظ شود. می بینیم که هواداران تراکتورسازی با تیم شان قهر کرده اند و دیگر نوبتی هم باشد نوبت تراکتورسازی است که قهرمان لیگ شود.»


کاپیتان تراکتورسازی درباره میزان پرداختی به بازیکنان تراکتورسازی در روزهای پایانی فصل گفت: «باشگاه تلاش خود را می کند تا مطالبات بازیکنان را پرداخت کند اما مسئولان باید بدانند که بازیکنان نیز نیاز به تقویت روحی و روانی دارند. قرار بود پاداش صعود در لیگ قهرمانان آسیا را واریز کنند که این اتفاق رخ نداده است. به هر حال امیدوارم برای بازیکنان ارزش قائل شوند و تا چند روز آینده مطالبات آنها به صورت کامل ازسوی باشگاه پرداخت شود.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته