دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 تير 1402 - 11:02
سخنگوی وزارت خارجه:

رسانه‌های غربی چشم بر سرکوب معترضان در سرزمین‌های اشغالی می‌بندند

رسانه‌های غربی چشم بر سرکوب معترضان در سرزمین‌های اشغالی می‌بندند
سخنگوی وزارت خارجه کشورمان به معیارهای دوگانه امپراطوری رسانه‌ای غرب واکنش نشان داد و گفت: رسانه‌های غربی چشم بر سرکوب معترضان در سرزمین‌های اشغالی می‌بندند.
کد خبر : 858275

به گزارش گروه جهان خبرگزاری علم و فناوری آنا، ناصر کنعانی سخنگوی دستگاه دیپلماسی کشورمان در حساب کاربری خود در توئیتر، نوشت: شاهد تداوم چندین ماهه اعتراض و اعتصاب و تظاهرات فلج کننده صد‌ها هزار نفری در سرزمین‌های اشغالی همراه با سرکوب با استفاده از مدرن‌ترین ابزار‌های خشونت علیه معترضان و پنهان سازی آمار کشته‌شدگان و مجروحان و بازداشت شدگان بدست نیرو‌های امنیتی و پلیس رژیم صهیونیستی هستیم.

وی تاکید کرد: امپراطوری رسانه‌ای غرب با چشم فروبستن بر سرکوب و خشونت علیه معترضان همانند شیوه سانسور کشتار و سرکوب فلسطینیان توسط صهیونیست‌ها، این اعتراضات را نمادی از دموکراسی دروغین در اسرائیل به تصویر می‌کشد.

سخنگوی وزارت امور خارجه در پایان مطلب خود آورده است: در حالی‌که همین رسانه‌های غربی با پوشش گسترده کوچکترین تجمع و اعتراض در کشوری غیرمتحد غرب، با دروغ بزرگ دفاع از آزادی بیان و حقوق بشر، گوش جهانیان را کَر می‌کنند و یا اغتشاش و آشوب و خشونت و تخریب را، اعتراض و انقلاب توصیف می‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته