دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

برگزاری پنجمین روز رقابت‌های کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه آزاد اسلامی

برگزاری پنجمین روز رقابت‌های کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه آزاد اسلامی
پنجمین روز از رقابت‌های سومین رویداد ملی کرسی‌های آزاداندیشی با برگزاری مرحله نهایی و رده‌بندی محور‌های فرهنگی و اجتماعی و مرحله نیمه نهایی محور سیاسی و اقتصادی برگزار شد.
کد خبر : 858103

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، مرحله نهایی محور فرهنگی سومین رویداد ملی رقابت‌های تیم‌های دانشجویی کرسی‌های آزاداندیشی دانشگاه آزاد اسلامی با حضور دو تیم کرمانشاه و اردبیل برگزار شد که تیم کرمانشاه توانست رتبه نخست را به دست بیاورد.

همچنین تعیین سوم چهارمی بین شیراز و رشت با سوم شدن تیم رشت برپا شد. بر اساس این گزارش، رقابت‌ها درمحور اجتماعی بین تیم‌های علوم پزشکی تبریز و دماوند برگزار شد و تیم علوم پزشکی تبریز مقام اول و تیم دماوند مقام دوم را کسب کردند.

این رقابت بین تیم‌های تهران غرب و بوشهر نیز انجام شد و تیم تهران غرب به مقام سوم دست یافت و تیم بوشهر به مقام چهارم رسید. در مرحله نیمه نهایی محور اقتصادی بین تیم تهران غرب و تیم کرمانشاه برگزار شد که تیم کرمانشاه برنده این دوره از رقابت‌ها شد.

در ادامه این رقابت بین تیم نجف آباد و تهران غرب نیز برگزار شد که با موفقیت تیم تهران غرب پایان یافت.

مرحله نیمه نهایی در محور سیاسی بین تیم‌های مهران و شیروان با برنده شدن تیم مهران برگزار شد. در ادامه این رقابت ها، که بین تیم‌های لاهیجان و ملایر برگزار شد، با موفقیت تیم ملایر پایان یافت.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته