دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 تير 1402 - 09:01

سخنگوی فدراسیون کشتی: مجمع فدراسیون به هیچ وجه لغو نمی‌شود

سخنگوی فدراسیون کشتی: مجمع فدراسیون به هیچ وجه لغو نمی‌شود
سخنگوی فدراسیون کشتی درباره وضعیت آخرین برگزاری مجمع انتخاباتی این فدراسیون به موارد مهمی اشاره کرد.
کد خبر : 857626

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، علیرضا دبیر، حمید یاری، حمید بنی‌تمیم، جمشید خیرآبادی، مصطفی میرزایی، حمید سیفی، عباس جدیدی، عبدالله‌عزیزی و بهمن صفری ۹ کاندیدای انتخاباتی در مجمع فدارسیون کشتی بودند که تاکنون تنها ۶ نفر تایید صلاحیت شدند.

همچنین طبق برنامه از قبل اعلام شده قرار است مجمع انتخاباتی فدراسیون کشتی فردا (پنجشنبه) از ساعت ۱۰ در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شود، هر چند در این میان با وجود مشخص شدن تایید صلاحیت ۶ کاندیدای احراز پست ریاست فدراسیون و رد صلاحیت یک نفر، هنوز تکلیف دو فرد دیگر برای حضور در انتخابات مشخص نیست. همین مساله شائبه‌هایی را ایجاد کرده مبنی بر اینکه ممکن است انتخابات فدراسیون تعویق و به زمان دیگری موکول شود.

در این رابطه محمد ابراهیم امامی سخنگوی فدراسیون کشتی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، در خصوص آخرین وضعیت برگزاری مجمع انتخاباتی این فدراسیون اظهار کرد: تا به امروز (چهارشنبه) تایید صلاحیت تعدادی از کاندیدا‌ها برای حضور در انتخابات مشخص شده و همچنان منتظریم تا افراد دیگری که هنوز تایید صلاحیت نشده‌اند توسط نهاد‌های نظارتی اعلام شود.

وی درباره اینکه آیا ممکن است این مجمع به تعویق بیفتد یا خیر، پاسخ داد:به هیچ عنوان مجمع به تعویق نخواهد افتاد.

سخنگوی فدراسیون کشتی در پاسخ به این سوال که آیا دو نفری که هنوز تائید صلاحیتشان نیامده، شانسی برای حضور در مجمع انتخاباتی را خواهند داشت عنوان کرد: حتی اگر مشکل آن ۲ شخص تا پایان وقت اداری امروز (چهارشنبه) یا حتی صبح روز انتخابات حل شود مانند سایرین در انتخابات حضور پیدا خواهند کرد، اما چنانچه مشکل حل نشود مجمع انتخاباتی با سایر کاندیدا‌ها طبق همان زمان در نظر گرفته شده انجام خواهد شد. ما تمام کار‌های مربوطه از جمله ارسال دعوتنامه‌ها و.... را هم‌ انجام داده‌ایم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته