دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

زندی: ترسی بابت شکایت سایپا نداریم/ شمس آذر حریفان را سورپرایز می‌کند+فیلم

زندی: ترسی بابت شکایت سایپا نداریم  شمس آذر حریفان را سورپرایز می‌کند+فیلم
مدیرعامل باشگاه شمس آذر قزوین گفت: ترسی بابت شکایت سایپا نداریم، مرجع رسیدگی کارت پایان خدمت نیستیم و سازمان نظام وظیفه باید بررسی کند.
کد خبر : 857184

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، شهاب زندی در خاتمه قرعه‌کشی بیست و سومین دوره لیگ برتر در پاسخ به شکایت باشگاه سایپا اظهار داشت: هیچ ترسی بابت این موضوع نداریم، چون واقعاً باشگاه ما درباره هیچ تخلفی اطلاعی ندارد و اطلاعی نداشتیم که این بازیکن چه شرایطی داشته است. از بازیکن کارت پایان خدمت را گرفتیم و تحویل سازمان لیگ دادیم.

وی درباره محرز بودن جعلی شدن کارت پایان خدمت بازیکن تیمش عنوان کرد: کارت را گرفتیم و تحویل سازمان لیگ دادیم، مرجع رسیدگی کارت پایان خدمت نیستیم و سازمان نظام وظیفه باید بررسی کند. بازیکنی که مطرح می‌کنند فقط در نیم‌فصل اول بازی و در کل در چند دقیقه پایانی بازی‌ها تیم را همراهی کرده است. او در یک بازی هم در ترکیب ثابت ما نبوده و در دقایق آخر چند بازی به زمین آمده است. ما سال گذشته تمام رکوردها را جابه‌جا کردیم بدون اینکه حتی یک صحنه داوری به نفع تیم ما باشد. با ۷۰ امتیاز به لیگ برتر صعود کردیم و بیشترین گل زده را هم داشتیم. قطعاً نمی‌توانند شایستگی شمس آذر را زیر سؤال ببرند.

مدیرعامل باشگاه شمس آذر قزوین در مورد توان باشگاه خود برای رقابت با دیگر باشگاه‌ها در نقل و انتقالات، گفت: سال گذشته که تیم را بستیم هیچ‌کس از تیم ما انتظار نداشت به لیگ برتر صعود کنیم. سال گذشته هم هزینه‌ای نکردیم. هزینه ما سال گذشته ۲۰ میلیارد بود که با پاداش‌هایی که دادیم حدود ۲۴ میلیارد هزینه کردیم. امسال هم قول می‌دهیم تیمی در شأن مردم خوب قزوین ببندیم و حریفان‌مان را سورپرایز خواهیم کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته