دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی در گفت‌وگو با آنا:

مهلت انتخاب رشته آزمون دستیاری تمدید شد

مهلت انتخاب رشته آزمون دستیاری تمدید شد
رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی از تمدید فرصت انتخاب رشته پنجاهمین آزمون دستیاری رشته‌های تخصصی خبر داد.
کد خبر : 857022

محمدمهدی نوروز شمسی، رئیس مرکز سنجش پزشکی در گفت‌وگو با آنا، درباره زمان آغاز فرصت مجدد انتخاب رشته‌محل آزمون دستیاری اظهار کرد: بیش از ۷ هزار داوطلب مجاز به انتخاب رشته شده‌اند و فرصت مجدد انتخاب رشته و ویرایش انتخاب رشته‌محل پنجاهمین آزمون دستیاری رشته‌های تخصصی از ظهر روز چهارشنبه ۲۱ تیر آغاز می‌شود و تا ظهر روز شنبه ۲۴ تیر ادامه دارد.

وی افزود: پیش از تمدید فرصت انتخاب رشته، فرایند انتخاب رشته‌محل آزمون دستیاری از صبح روز یکشنبه ۱۱ تیر آغاز شد و تا ساعت ۲۴ روز هفدهم تیر ادامه داشت.

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی تصریح کرد: داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته شده‌اند، می‌توانند ۱۰۰ رشته‌محل در تمام رشته‌های تخصصی انتخاب کنند. داوطلبانی که طرح خود را به پایان نرسانده‌اند، فقط مجاز به انتخاب رشته‌محل در رشته‌های تخصصی «بی‌هوشی» و «طب اورژانس» هستند. به عبارت دیگر تمام داوطلبان به جز افرادی که طرح خود را به پایان نرسانده‌اند، می‌توانند در تمام رشته‌های تخصصی، رشته‌محل انتخاب کنند.

 نوروزشمسی ادامه داد: پنجاهمین آزمون دستیاری تخصصی، روز پنج‌شنبه ۲۱ اردیبهشت در ۲۵ رشته تخصصی برگزار شد. بیش از ۱۳ هزار نفر، متقاضی شرکت در این دوره از آزمون دستیاری تخصصی بودند که از این تعداد، حدود ۱۰ هزار و ۶۰۰ نفر در جلسه آزمون حضور داشتند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته