دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 تير 1402 - 19:07

آلودگی‌ها بعد از استفاده از بخارشوی کجا می‌روند؟

آلودگی‌ها بعد از استفاده از بخارشوی کجا می‌روند؟
نظافت یک کار روتین روزانه محسوب می‌شود. اما در عین حال کاری است که بیشتر مردم از انجام آن فراری هستند. زمانی که منزل یا محیط کار شما نیاز به نظافت عمقی داشته باشد، نیاز به مواد شوینده نیز پدیدار خواهد شد.
کد خبر : 856544

به گزارش گروه دیگر رسانه‌ها خبرگزاری علم و فناوری آنا، نظافت یک کار روتین روزانه محسوب می‌شود. اما در عین حال کاری است که بیشتر مردم از انجام آن فراری هستند. زمانی که منزل یا محیط کار شما نیاز به نظافت عمقی داشته باشد، نیاز به مواد شوینده نیز پدیدار خواهد شد. در این شرایط اهمیت یک راه حل سازگار با سلامتی و محیط زیست بیشتر خودنمایی می کند و آن چیزی نیست جز استفاده از بخارشوی بدون نیاز به مواد شوینده شیمیایی. اما بعد از استفاده از بخارشوی، آلودگی‌های روی سطح به کجا می‌روند؟

عملکرد دستگاه بخارشوی به چه صورت است؟

بخارشوی برای کارکرد تنها به آب نیاز دارد. نکته حائز اهمیت درباره استفاده از بخارشوی این است که کیفیت نظافت با استفاده از بخارشوی تغییر نخواهد کرد. کارکرد بخارشوی به نحوی است که با گرم کردن آب تولید بخار کرده و با پاشش بخار تولید شده به روی سطوح آلودگی، چربی، باکتری‌ها و میکروب‌ها را از بین می‌برد تا بتواند بدون استفاده از مواد شیمیایی سطوح را تمیز و ضدعفونی کند.

آلودگی‌ها بعد از استفاده از بخارشوی کجا می‌روند؟

آلودگی‌ها پس از استفاده از بخارشوی، کجا می‌روند؟

در نظر داشته باشید که آلودگی‌های روی سطح به جای دیگری منتقل نمی‌شود بلکه پس از آنکه پیوند آلودگی‌ها با استفاده از بخارشوی از هم پاشیده می‌شود، بر روی سطح باقی می‌ماند. به همین دلیل پس از استفاده از بخارشوی شما باید راهی برای تمیز کردن باقی مانده آنها پیدا کنید.

شما می‌توانید حوله‌ای تمیز بر روی بخارشوی قرار دهید که با استفاده از آن تمامی آلودگی‌ها را از بین ببرید. پد حوله‌ای، توان جذب بالایی داشته و آلودگی‌ها را به خود جذب می‌کند. فقط اجازه دهید که رطوبت با دمای زیادی که روی سطح تشکیل شده، خشک شود.

اگر از پد جاذب رطوبت استفاده نمی‌کنید، می‌توانید به صورت دستی از طی استفاده کنید. برخی متخصصان بر این باورند که بهتر است قبل از خشک شدن سطح، روی آن طی بکشید. در آخر، یکی دیگر از موارد قابل بررسی جاروکشیدن محیط قبل از استفاده از بخارشوی است.  همچنین میتوان از مدل‌هایی از بخارشوی استفاده کرد که همزمان با خروج بخار، امکان مکش آلودگی ها را نیز فراهم می‌کنند. از جمله این دستگاه ها می توان به مدل SV7 کرشر اشاره کرد.

لذا جهت تمیزی بهتر، همواره در استفاده از دستگاه های بخارشوی موارد زیر را حائز اهمیت قرار دهید:

  • جارو زدن سطح قبل از استفاده از دستگاه بخارشوی
  • استفاده از پد حوله ای مناسب روی نازل بخارشوی جهت پاک کردن سطوح
  • پاک کردن سطوح با دستمال حوله ای بعد از استفاده از بخارشوی
  • استفاده از بخارشوی های مکش دار

انتهای پیام/

برچسب ها: آلودگی کیفیت
ارسال نظر
قالیشویی ادیب