دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

عصر امروز؛ تجمع علیه گروهک تروریستی منافقین و حامیانش

عصر امروز؛ تجمع علیه گروهک تروریستی منافقین و حامیانش
خانواده شهدای ترور کشوراز ملت انقلابی ایران برای شرکت در تجمع اعتراضی نسبت به دولت‌های حامی و میزبان گروه‌های تروریستی و بالاخص گروهک تروریستی منافقین دعوت کرد.
کد خبر : 856484

به گزارش خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، خانواده شهدای ترور کشوراز ملت انقلابی ایران برای شرکت در تجمع اعتراضی نسبت به دولت‌های حامی و میزبان گروه‌های تروریستی و بالاخص گروهک تروریستی منافقین دعوت کرد.

براساس این گزارش، خانواده شهدای ترور کشور با همراهی مردم انقلابی ایران در این تجمع به دولت‌های میزبان و حمایت کننده از منافقین تروریست اعتراض می‌کنند و خواستار محاکمه سران این گروهک تروریستی و پایان دادن به فعالیت تشکیلاتی و شرارت های آنها علیه ملت ایران هستند.

تجمع علیه گروهک تروریستی منافقین و کشورهای حامی این گروهک به خصوص فرانسه به دعوت خانواده شهدای ترور عصر امروز (چهارشنبه، ۱۴ تیرماه) از ساعت ۱۵ تا ۱۷ در مقابل سفارت فرانسه برگزار می‌شود.

گفتنی است؛ ۳۰ خرداد پلیس آلبانی که برای بازرسی از اردوگاه منافین اقدام کرده بود با ممانعت تروریست های این گروه مواجه شد که در همین راستا یگان ضدتروریسم وارد عمل شد و با حضور در محل یگان سایبری این گروهک، تمام تجهیزات موجود در آن از جمله کامپیوترها و سرورها را با خود برد.

همچنین، رئیس شورای اطلاع رسانی دولت طی روزهای گذشته از بازگرداندن کامپیوترهای منافقین به کشور خبرداده بود.

به گفته خلجی، «بخشی از هارد و کیس‌ها رسید. مشغول بازیابی اطلاعات، شناسایی رابطان و هسته های تخریب و نقاط کور هستند. نتایج تا الان امیدوار کننده است».

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته